Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2009

Ένα καλό των εκλογών

Η αλήθεια είναι πως αυτή τη φορά δεν ασχολήθηκα καθόλου με το θέμα των εκλογών. Δε με νοιάζει ποιός θα βγεί και ποιοί σφάζονται σαν τα κοκόρια για μια θέση σ' αυτές τις "βολευτικές" εκλογές. Όμως για ένα λόγο χάρηκα. Θα ξαναπάω στο νησί μου και θα κάτσω λίγες μερές παραπάνω. Αφού δικαιούμαι τρείς μέρες άδεια πήρα και γω άλλες δύο και το τριήμερο το έκανα εννιάμερο. Θα ξαναδώ τους δικούς μου, τα φιλαράκια μου που έχουν μείνει εκεί, θα ξαναπάω για φωτογράφιση (αυτή τη φορά στη Βορειοδυτική Χίο) και θα πραγματοποιήσω μία απόδραση μέσα στο φθηνόπωρο. Το είχα ανάγκη αυτό το διάλειμμα για να αποδράσω από κάποια προβλήματα που με κυνηγάνε αυτόν τον καιρό και για να γυρίσω Αθήνα ξανά με πιο καθαρό μυαλό. Ωστόσο έχω αρχίσει να γίνομαι προφήτης. Πριν φύγω από Χίο το καλοκαίρι που είχα κατέβει με άδεια, αποχαιρέτησα την γιαγιά μου η οποία έκλαιγε που θα φύγω ξανά ενώ με συνήθισε στο νησί. Τις είπα να μην ανησυχείς διότι τον Οκτώβρη θα μαι πάλι εκεί. Είχα σκοπό να κατέβαινα τέλη του μήνα στο νησί. Τελικά ήρθαν έτσι τα πράγματα που πάω τώρα. Ίσως αυτή η απόδραση να είναι μια εθκαιρία να πάρω κάποιες σημαντικές αποφάσεις στη ζωή μου και να ετοιμάσω τα σχέδια (ίσως να τα αλλάξω διότι τα πράγματα δε πάνε όπως το περίμενα τον Φλεβάρη). Σας έρχομαι με περισσότερες φωτογραφίες από το νησί μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου