Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

Κάτι μαγειρεύεται αυτές τις μέρες...


Αυτές τις μέρες τρέχουν πολλά στο μυαλό μου. Οι ρυθμοί έχουν γίνει πιο έντονοι ενώ ο ελεύθερος χρόνος όλο και μειώνεται. Κάποτε διάβαζα ένα λογοτεχνικό βιβλίο τον μήνα ενώ τώρα μου διαρκεί παραπάνω. Όμως κάτι τρέχει... Κάτι συμβαίνει... Έχω βάλει τρείς στόχους στην ζωή μου αυτόν τον καιρό. Ο ένας έχει ήδη υλοποιηθεί αλλά περιμένω την κατάλληλη ημερομηνία για να τον δημοσιεύσω. Ο άλλος στόχος είναι ένα project το οποίο θα ναι καθαρά ομαδικό. Ήδη έχω συνεννοηθεί με κάποια φιλαράκια μου και άτομα του χώρου τα οποία είναι σύμφωνα και περιμένω μια συνάντηση μαζί τους για να θέσουμε ένα σχεδιάγραμμα και κάποιους κανόνες. Οπότε σύντομα θα έχουμε την δημοσίευση αυτού του project μέσα από το blog μου καθώς και τους τρόπους που μπορεί να συμμετέχει ο καθένας. Τρίτος στόχος είναι η υλοποίηση του πρώτου μου ευρωπαϊκού road trip με πολύ καλή και ενδιαφέρουσα παρέα. Η αφετηρία και το τέλος είναι ήδη κανονισμένα αφού έχουν κλειστεί μέρες τώρα τα εισητήρια. Το θέμα είναι η διαδρομή που θα πάρουμε. Το ωραίο είναι πως επιτέλους θα επισκεφθώ μια πόλη που έχω ερωτευτεί, που την έχω ονειρευτεί πολλές φορές και σίγουρα θα την επισκεφθώ ξανά και ξανά στο μέλλον. Ένα μόνο θα πω για να σας βοηθήσω. Τι πιο όμορφο να κάθεσαι σε μία καφετέρια στις όχθες του Σικουάνα μία ηλίολουστη μέρα και πίνοντας καφέ να διαβάζεις ένα βιβλίο, μία εφημερίδα ή να χεις μια όμορφη παρέα και να απολαμβάνεις την ομορφιά που σου προσφέρει απλόχερα ο τόπος αυτός...
Περισσότερα με τον καιρό...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου