Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2010

Ένα χρόνο έκλεισε το laternative

Ένα χρόνο έκλεισε χθες το blog αυτό... Και χάρης στην όλο και αυξανόμενη εκτίμησή σας μου δίνεται την ώθηση να συνεχίζω με τον ίδιο ζήλο την ενασχόλησή μου αυτή. Από την μεριά μου θέλω να σας ευχαριστήσω και γω για την παρέα, τα σχόλια και τους διαλόγους που έχουμε αναπτύξει εδώ μέσα. Τόσο το ενδιαφέρον σας για τα κείμενά μου όσο και οι απόψεις σου (είτε θετικές είτε αρνητικές) μου ερεθίζουν το μυαλό στην προσωπική μου αναζήτηση για θέματα που με απασχολούν. Ελπίζω να σας κρατήσω παρέα και αυτή τη χρονιά και να συνεχίσουμε όλοι μαζί το ταξίδι μας στον χώρο αυτό...
Από δευτέρα θα ξεκινήσω ένα αφιέρωμα με τις αναρτήσεις που αγαπήσατε και διαβάσετε τον χρόνο αυτό που πέρασε...
Και πάλι σας ευχαριστώ πολύ...

5 σχόλια:

  1. Αν και "ανακάλυψα" σχετικώς πρόσφατα το ιστολόγιό σου, διαπίστωσα πως έχει πολλά να πει..και τα λέει καλά!
    Εύχομαι και τούτος εδώ ο χρόνος να πάει περίφημα!
    :-)

    αφιερωμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και του χρόνου!Να εκατοστήσεις τις αναρτήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια και τις ευχές σας...
    Ευχαριστώ επίσης για το επαναστατικό τραγουδάκι των Maraveyas Ilegal που αφιερώνεις για το blog μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Na συνεχίσεις george βεβαίως να συνεχίσεις...και να τα εκατοστήσεις!! Τι θα διαβάσω εγώ κάθε πρωί...Η γραφή και η μουσική σου είναι βάλσαμο για την ψυχή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια... Τέτοια σχόλια μου δίνουν την ώθηση να συνεχίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή