Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

Πρωινό ξύπνημα



Καλημέρα και καλή βδομάδα. Περίεργο το σημερινό πρωινό. Είναι από τα γλυκά ξυπνήματα που δε σε πετάει το ξυπνητήρι μέχρι το ταβάνι για να ετοιμαστείς γρήγορα και να πιείς τον καφέ σου στο πόδι για να προλάβεις να πάς στην δουλειά. Σήμερα σηκώθηκα πιο νωρίς. Μου κανε εντύπωση πως το έμπαινε φως στο σπίτι ενώ η ώρα ήταν ακόμα 6μισι. Σηκώθηκα πλύθηκα, ντύθηκα και έβαλα τον νερό να ζεσταίνεται. Τον ετοίμασα και τον πρόσθεσα σε μία κούπα και κινήθηκα προς την πολυθρόνα μου για να τον απολαύσω. Όμως κάτι με έσπρωξε να συνεχίσα την πορεία μου και να βρεθώ στην μπαλκονόπορτα. Την άνοιξα και βγήκα στο μπαλκόνι. Δεν έχω ιδιαίτερη θέα όμως μία οδός που έχω απέναντί μου μου προσφέρει ένα άνοιγμα προς τον Υμηττό. Πρωινή δροσούλα προκαλούσε ένα παιχνιδιάρικο ρίγος στο σώμα μου όμως μ' άρεσε. Κρατούσα με τα χέρια μου την ζεστή κούπα ενώ απολάμβανα τα λίγα λεπτά της ημέρας που η Αθήνα είναι πραγματικά ήσυχη. Σε λίγο θα ξυπνήσουν όλοι, θα βγούν με τους χαρτοφύλακες και τα αμάξια τους να τρέξουν πανικόβλητοι στις δουλειές τους. Θα κουραστούν, θα νευριάσουν και θα γυρίσουν πτώματα σπίτι. Ένα λεπτό μετά της εφτά βγήκε ο ήλιος. Είχα καιρό να το απολαύσω αυτό. Σαν να με είδε και με χαιρέτησε χαιδεύοντας το παγωμένο μου πρόσωπο με μία ακτίνα του. Του χαμογέλασα. Γύρισα στο διαμέρισμα για να φορέσω τα παπούτσια μου και να φύγω. Στο ράδιο άκουσα τον παρουσιαστή να λέει πως σήμερα είναι η παγκόσμια μέρα της σκέψης. Έχει μέρα η σκέψη;... Δηλαδή τις άλλες δε σκεφτόμαστε;... Και σήμερα ως γιορτή της σκέψης τι σκεφτόμαστε, ότι δεν έχουμε σκεφτεί; Ή μήπως είναι η μέρα του τεμπέλη. Γιορτάζω σήμερα διότι είμαι σκεπτόμενος νέος και προτιμώ να κάτσω όλο το πρωί στον καναπέ μου και να σκέφτομαι... Για μένα η σκέψη είναι μία σύντροφος για την οποία δε χρειαζόμαστε μία μέρα για να την γιορτάζουμε όταν την τιμάμε κάθε μέρα. Έκλεισα το ράδιο όταν ανέφερε στη συνέχεια πως σήμερα γιορτάζει η Ανθούσα. Όχι η περιοχή. Μα υπάρχει γυναικείο όνομα Ανθούσα;... Να τη πάλι η σκέψη. Μη μ' αφήσει ένα λεπτό ήσυχο. Κλείδωσα την πόρτα καθώς βγήκα από το σπίτι και ξεκίνησα την εβδομάδα μου...

1 σχόλιο:

  1. Καλή εβδομάδα, Γιώργο!
    Η πρώτη σκέψη σου το πρωί αντανακλάται στην πανέμορφη ανατολή του ήλιου που φωτογράφισες...πράγματι η Ημέρα της Σκέψης είναι ξεχωριστή (όπως κάθε μέρα θα έπρεπε να είναι)..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή