Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

Τέλος εποχής...

Χθες όποιος διάβασε το blog μου θα διαπίστωσε την οργή μου και το μίσος που πλέον έχω για αυτούς τους αλήτες. Όμως δε θα παρουσιάσω αναμασημένη τροφή. Σήμερα που είμαι σε πιό ήρεμη κατάσταση θα ήθελα να σας περιγράψω ένα σημαντικό γεγονός που έζησα χθες στους δρόμους. Ήμουν στη Χαμοστέρνας πάνω σε μηχανή. Όλα τα οχήματα ήταν ακινητοποιημένα σε ένα τράφικ χωρίς προηγούμενο. Η απορία μου ήταν η εξής. Πως γίνεται τέτοια μέρα όλοι οι σταθμοί να ναι νεκροί; Πολύ ύποπτο για μένα αυτό. Στεκόμουν έξω από ανοιχτά παράθυρα των οχημάτων και ούτε μουσική δεν ακουγόταν μιάς και ο καθένας ήταν βυθισμένος στις σκέψεις του. Ξαφνικά ακούστηκε μία φωνή από κάποιο αμάξι πως ο ΣΚΑΪ έσπασε την απεργία. Όλοι σιγά σιγά άνοιγαν το ραδιόφωνό τους και ψάχνανε την συχνότητα, άλλοι ρωτούσαν ξανά τον σταθμό και την συχνότητά του για να τον ψάξουν.
Λες και ακούσανε τις σκέψεις μου ανεβάσανε όλοι τους ήχους τους οπότε από παντού άκουγες τις εξελίξεις. Είχε πέσει μία παγωμάρα... Όλοι μάθαμε για τους νεκρούς. Νεκροί;.... Μα τι συμβαίνει;...
Τότε το κινητό μου χτύπησε και έμαθα πως 3 νέοι άνθρωποι πέθαναν από ασφυξία επειδή ήταν στη δουλειά. Επειδή το σύστημα στο οποίο ζούμε τους έδειξε πως η δουλειά τους είναι πιο σημαντική από τη ζωή τους και πως ακόμα και αυτήν την τόσο επικίνδυνη για τις τράπεζες μέρα πρέπει να μείνουν στις θέσεις τους για να προστατεύσουν τι;.... Τα αρχεία;.... Το κτίριο;.... Τι κύριε Βγενόπουλε;... Απαντήστε μας. Όχι σε μας... Στους συγγενείς τους.
Η οργή μου εκείνη τη στιγμή πάνω στη μηχανή ήταν έντονη. Έβαλα τα κλάματα όχι μόνο για τις ζωές που χάθηκαν αλλά και για τη δική μου τη ζωή και την ζωή όλων των δικών μου και των ανθρώπων που αγαπάω. Δυστυχώς η κατάσταση είναι τόσο σοβαρή πλέον που μας θέλει όλους ενωμένους για να επιβιώσουμε. Τοποθετούμε τις διαφορές μας στην άκρη και ξεκινάμε έναν πόλεμο κατά του συστήματος. Να γκρεμίσουμε την παράγκα της μεταπολίτευσης για να στήσουμε τα θεμέλια ενός πιό γερού κτιρίου...
Ο πόλεμος μόλις άρχισε και πρέπει αυτή τη φορά να τελειώσει...
Δημόσια διαπόμπευση και δίκη στους πολιτικούς και στα λαμόγια τους αλλά και στα κωλόπαιδα που πετάνε μολότωφ και σπάνε τα πάντα στα δημόσια και ιδιωτικά κτίρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου