Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

Όλοι οι καλοί χωράνε...


Αυτές τις μέρες αποφάσισα να παρουσιάζω εικόνες που ανακαλύπτω στην Αθήνα. Εικόνες που πολλές φορές βλέπουμε βιαστικά, εικόνες που χάνουμε επειδή κινούμαστε βιαστικά, οι μυστικοί θησαυροί της πόλης μας όπως τους αποκαλώ εγώ.
Το νέο αυτό θέμα το ξεκινάω με την συγκεκριμένη φωτογραφία που αποθανάτισα στην οδό Φρατζή (Νέος Κόσμος) όπου μια μεγάλη παρέα από πουλιά παρακολουθούν την έντονη κίνηση στο δρόμο μιάς και κείνη τη μέρα είχαν απεργία τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Πράγματι όλοι οι καλοί χωράνε αφού ο αριθμός τους εκεί πάνω είναι μεγάλος, τραβώντας έτσι εύκολα την προσοχή μου εκείνο το πρωινό. Αν και πήγαινα στη δουλειά στάθηκα πέντε λεπτά για να τα φωτογραφίσω.
Δυστυχώς τέτοιες στιγμές είναι αδύνατον να κουβαλάω την φωτογραφική μου μηχανή μαζί οπότε χρησιμοποιώ την κάμερα του κινητού μου. Φυσικά η ποιότητα είναι κατώτερη όμως η ουσία είναι το θέμα το οποίο καταφέρνει να περαστεί καθαρά από το φακό στον υπολογιστή και να σας το παρουσιάζω κάθε φορά που έχω κάτι αξιόλογο να δείξω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου