Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

Travel in love




Πέρσι πριν ένα χρόνο γραφόμουν στον πολυχώρο του Ash in Art. Μου άρεσε πολύ η ιδέα πως μπαίνω σε έναν χώρο όπου θα συναντήσω κόσμο με κοινές ανησυχίες, κοινά ενδιαφέροντα και την ίδια επιθυμία να ασχοληθούμε με κάτι που μας αρέσει ή μας εκφράζει. Ήμουν σίγουρος πως θα γνωρίσω πολύ καλό κόσμο. Μέσα σ' αυτόν τον καλό κόσμο είναι και ο φίλος μου ο Στάθης ο οποίος είναι στο συγκρότημα Μαμ Κακά και Νάνοι. Τις προάλλες στην Αρχιτεκτονική έπαιξε το καινούργιο του τραγούδι του οποίου παρουσιάζω τους στίχους του εδώ:


Ποτέ εγώ στις σχέσεις μου δεν είχα βρει αγάπη
ποτέ μου δε συνάντησα αυτό που λεν «το κάτι»
που κάνει την καρδιά τρελά να έχει χτυποκάρδια
την αγκαλιά της να ζητά συνέχεια τα βράδια.

Μα δύο μήνες πριν γνώρισα μία θεά την Μαίρη
ψηλή ξανθιά με μπλε μάτια και πέτρα κωλομέρη
ταιριάζαμε απόλυτα και τα χα πια χαμένα
και απ’ όλα το καλύτερο μου είπε και παρθένα.

Εξήντα μέρες βρε παιδιά βάλθηκε να αγιάσω
και ούτε το μπουτάκι της με άφησε να της πιάσω.
Μα χθες πηρέ τηλέφωνο, το βράδυ ετοιμάσου
θα ζήσεις κάτι αξέχαστο και θα γίνω δικιά σου.

Και έφτασα στο σπίτι της, τα βλέπω και τα χάνω
φορούσε κάτι διάφανα με ψάρωσε σαν χάνο.
Μες την κρεβατοκάμαρα χαλάρωσε μωρό μου
απόψε θα πάρεις εσύ το πολυτιμότερο μου.

Μου έκανε κόλπα τρελά μου έβαλε χειροπέδες
και ζάχαρη με γέμισε όπως τους κουραμπιέδες.
Άρχισε ρούχα να πετά με νάζι και όλο χάρη
μα ξαφνικά από το βρακί ξεπρόβαλε παπάρι.

Και όπως λέει ο σοφός λαός αν κάτι δε μπορεί να αποφεύγει
κάτσε και απόλαυσέ το βρε παιδί, μη μου γίνεσαι τώρα αδελφή.



Όσοι έχετε facebook μπορείτε να το ακούσετε εδώ: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000437991397#!/video/video.php?v=1509394772101&ref=mf


Απολαύστε τον...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου