Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

Καλό μήνα


Ένας ακόμα μήνας πέρασε πολύ γρήγορα. Αυτή τη φορά το ήθελα πολύ μιάς και είχα μετακομίσεις. Όμως όταν φεύγει ένας μήνας γυρνάω το βλέμμα μου πίσω και βλέπω την πορεία μου. Δε με απογοητεύει, νιώθω περήφανος και γεμάτος με τα όσα έχω πετύχει και τα όσα έχω μάθει μέσα από εμπειρίες, διάβασμα και συζητήσεις. Όμως με προβληματίζει κάτι, η πορεία του χρόνου. Είναι ανεξέλεκτη. Δε μπορεί να τη ρυθμίσει κανείς. Προχωράει γρήγορα και αυτό σε ανησυχεί. Δε θα ξεχάσω την φράση ενός γεροντάκου όταν του είχα πει κάποτε με ανακούφιση "πέρασε η ώρα". Γέλασε και μου απάντησε με ένα σοφό ύφος "πέρασε η ώρα αλλά παίρνει και μας".
Οπότε μη χάνουμε χρόνο. Ο Οκτώβρης είναι ένας όμορφος μήνας. Καλό είναι να τον απολαύσουμε. Καλό μήνα λοιπόν.

1 σχόλιο:

  1. Καλό μήνα να 'χουμε!!!
    Ασε...ο χρόνος πως περναει....και όταν είσαι πνιγμένος στις δουλειές...εκεί να δεις...!!!
    Ο οκτώβρης ας μας βρει ήρεμους και αισιόδοξους!!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή