Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Σας ευχαριστούμε όλους!


Θα σας ευχαριστήσω όλους ξεχωριστά διότι ο καθένας σας μου πρόσφερε μεγάλη χαρά με την παρουσία του το πρωί του Σαββάτου στον εκδοτικό οίκο του Γαβριηλίδη. 
Πρώτα απ' όλα θέλω να ευχαριστήσω τους συγγενείς μου. 
Την θεία μου την Μάρω που έχει σταθεί δίπλα μου σε δύσκολες αλλά και ευχάριστες στιγμές. Την Ανθή που πάντα πίστευε σε μένα. Στους θείους μου Τάσο και Δημήτρη καθώς και στην θεία την Βίκυ και την θεία την Δέσποινα που με την παρουσία τους μου έφτιαξαν την διάθεση. Στα ξαδέλφια μου, την Κέλλυ, την Λένα, την Μαρία και τον Βαγγέλη. 
Στη συνέχεια θέλω να ευχαριστήσω τους φίλους μου από την δουλειά, Στέλιο και Ραφαέλ καθώς κι ένα μεγάλο ευχαριστώ στον αδελφικό μου φίλο Μήτσο (ο οποίος τράβηξε και τις φωτογραφίες της μέρας). 
Τα φιλαράκια μου από τον στρατό, τον Γιάννη και τον Νίκο (από την θητεία μου στην Ξάνθη) και τον Βαλάντη (από τον λόχο στρατηγείου της Χίου). Φυσικά θεωρώ παρών και τον Γιάννη τον Βιδάλη, ο οποίος δυστυχώς δε κατάφερε να ρθει. 
Τα παιδιά από το G30. Τον Στέλιο, την Έλενα, τον Δημήτρη, τον Βαγγέλη, την Ιωάννα, την Άννα, την Λήδα, τον Θάνο, την Ειρήνη, τον Σπύρο και τον Γιώργο. Μέσα από την στάση σας αποδείξατε πως είμαστε πραγματικά μία ομάδα που μέσα από τις Τετάρτες έχουμε μάθει να μοιραζόμαστε γνώσεις, απόψεις και εμπειρίες. 
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τις φίλες της Δήμητρας, την Έλενα, την Χριστίνα, την Μαρία, την Ελεάννα, την Ειρήνη και την Ιωάννα.
Τελειώνω με τους φίλους ευχαριστώντας την Κέλλυ, την Ναταλία, τον Νίκο και τον Παναγιώτη που μας τίμησαν με την παρουσία τους.


Τέλος θέλω να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στον καλό φίλο Κωνσταντίνο Μπογδάνο, που μας έκανε την τιμή να μας παρουσιάσει τα βιβλία. Η ομιλία του ήταν εκπληκτική. Ήταν στιγμές που αναρωτιόμουν αν αναφερόταν στο δικό μου βιβλίο. Πανέξυπνος ο τρόπος που έδεσε την ποιητική συλλογή της Δήμητρας με το βιβλίο μου. Είναι ένας ιδιαίτερος και χαρισματικός άνθρωπος κι αυτό με κάνει περήφανο που δέχτηκε τότε την πρότασή μου, για την παρουσίαση του βιβλίου μου και της ποιητικής συλλογής της Δήμητρας.
Θέλω να πιστεύω πως όσοι ήρθατε το Σάββατο περάσατε ευχάριστα και όμορφα. 
Και πάλι σας ευχαριστώ πολύ. 



4 σχόλια:

  1. Και πάλι μπράβο Γιώργο!

    Μαρία Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμείς σε ευχαριστούμε για την τιμή που μας έκανες και που μας προσέφερες μαζί με τη Δήμητρα δύο εναλλακτικές προτάσεις για τα βιβλία που θα διαβάσουμε το καλοκαίρι!

    Εύχομαι να πάει καλά και θα μιλήσω για τα βιβλία σας, γιατί το αξίζουν!

    Συγχαρητήρια για τον κόπο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα ήμουν κι εγώ σε μια γωνίτσα κάπου αν δεν ήμουν υποχρεωμένος να κάνω μετακόμιση το σ/κ. Πραγματικά το ήθελα. Εύχομαι το βιβλίο να βρει πραγματικά τους αναγνώστες που του αναλογούν. Χαιρετισμούς. (timos)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία.
    Νίκο εύχομαι τα βιβλία να σου κρατήσουν ευχάριστη παρέα το καλοκαίρι και να μη σε απογοητεύσουν. Σ' ευχαριστώ πολύ πάντως για τα καλά σου λόγια φίλε.
    Γιάννη μου χαίρομαι που εκτιμάς τη πρώτη μου προσπάθεια στον χώρο αυτό. Σ' ευχαριστώ για τις ευχές. Θα τα πούμε σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή