Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Κοιμήσου Περσεφόνη...


Έχω βαρεθεί να κράζω τον κοιμισμένο ελληνικό λαό. Έχω σιχαθεί την όλη κατάσταση αλλά περισσότερο την απάθεια που βλέπω στα πρόσωπά γύρω μου. Και το χειρότερο είναι πως όλοι με παρασέρνουν κι εμένα. Όχι φίλοι μου. Δε θα ρίξω το φταίξιμο σε σας. Εγώ φταίω που παρασέρνομαι στην απάθειά σας. 
Ξέρετε γιατί το κάνω αυτό; 
Γιατί σας βαρέθηκα. 
Βαρέθηκα την κλάψα σας.
Βαρέθηκα τις τραγικές πορείες που κάνουν οι εργατοπατέρες μας και το ΠΑΜΕ. 
Βαρέθηκα τον καναπέ σας.
Και πραγματικά ζηλεύω τους λαούς που σε λιγότερο αυστηρά μέτρα ξεσηκώνονται και βγαίνουν στους δρόμους. 
Οπότε κατακαημένε Νεοέλληνα, αντί να κλαίγεσαι για τα νέα μέτρα που θα ψηφιστούν αλλά κι αυτά που θα ρθουν το 2013, απόλαυσε τον βιασμό που τόσα χρόνια δέχεσαι. 
Μπορεί κατά βάθος να σ' αρέσει τελικά.
Ξανασκέψου το...
Αλλά μία χάρη μόνο. 
Σκύψε το κεφάλι από ντροπή βλέποντας τις παραπάνω εικόνες από την Πορτογαλία. Αυτοί οι λαοί έχουν τσαμπουκά. Όχι εμείς. Κι επιτέλους κόψε την κλάψα πίνοντας καφέ...

1 σχόλιο: