Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Δεν είμαι με κανέναν...



Πριν κάποιους μήνες οι αρχές έκαναν ένα παράπτωμα δημοσιεύοντας τις φωτογραφίες των ιερόδουλων που είχαν AIDS. Φυσικά ήταν κόλπο του συστήματος, να προκαλέσει ταραχή στην κοινωνία στην εκλογική περίοδο. Κάτι στο οποίο τα κατάφερε μια χαρά, αν πάρουμε υπόψιν μας τα αποτελέσματα και των εκλογών.
Τις τελευταίες μέρες δημοσίευσε τις φωτογραφίες κάποιων ανεγκέφαλων πιτσιρικάδων που θέλοντας να καλύψουν την κενότητα της ανούσιας καθημερινότητάς τους, αποφάσισαν να το παίξουν επαναστάτες. Δεύτερο λάθος των αρχών. Αυτή τη φορά διότι μαζί με τις φωτογραφίες εμφανίστηκαν και τα σημάδια από το βαρύ χέρι του νόμου. Ένα χέρι που επιλέγει να σκάει με ορμή στα μούτρα μόνο αυτών που δεν δηλώνουν πως είναι ακροδεξιοί.
Φυσικά τα πιτσιρίκια αυτά δεν είναι άγια. Αντιθέτως στα πρόσωπά τους βλέπω κάποια ηλίθια νεαρά άτομα που τα χουν λύσει όλα τα προβλήματά τους, με την βοήθεια των γονιών τους φυσικά και το χουν ρίξει στην επανάσταση και στην αναρχία. Θυμώνω πραγματικά όταν ακούω ηλίθιους να καπηλεύονται τον όρο της αναρχίας. Σίγουρα αν τα ρωτήσεις για προσωπικότητες όπως ο Ντουρούτι, ο Μαλατέστα ή οι φίλοι του δάσους θα σε κοιτάνε μ' ένα αποβλακωμένο ύφος. Σίγουρα όχι ντροπής μιας και δεν τους έκοψα να χουν τσίπα πάνω τους.
Πως το παίζεις ρε καραγκιόζη αναρχικός;
Γνωρίζεις πρώτα απ' όλα τον όρο της αναρχίας; Έχεις ανοίξει κανένα βιβλίο να ξεστραβωθείς ή ξαφνικά το γυρίσατε όλοι εκεί για να νιώσετε πως είστε κάποιοι. Να αναζητήσετε ένα νόημα στην βαρετή ζωής σας.
Και πως γίνεται κανείς αναρχικός;
Με το να ληστεύει μία τράπεζα σε μία επαρχιακή πόλη;
Είναι επανάσταση αυτό που κάνατε; Πραγματικά που θα αξιοποιούσατε τα 150.000 ευρώ που πήγατε να κλέψετε; Καταθέσεις μιας επαρχιακής τράπεζας. Καταθέσεις ανθρώπων.
Τύποι σαν τα πιτσιρίκια αυτά που έπιασε η αστυνομία, ξεφτιλίζουν όρους που άλλοι άνθρωποι έχουν θυσιάσει τις ζωές τους κι έχουν φτύσει αίμα.
Το να το παίζει κάποιος μάγκας στους αστυνομικούς και να τρώει ξύλο, δε σημαίνει πως γίνεται αμέσως ήρωας και πρότυπο. Αντιθέτως θα έφτυνα ευχαρίστως τα μούτρα τους για την ψευτομαγκιά και τον ηλίθιο τσαμπουκά που πουλάνε. Έχουμε χάσει κάθε μέτρο σ' αυτήν την σάπια κοινωνία που ζούμε. Έχουμε διαστρεβλώσει τελείως τον όρο του ήρωα και του επαναστάτη. Γι' αυτό ο κόσμος έχει σαστίσει τη στιγμή που τα δύο άκρα συγκεντρώνουν σιγά και σταθερά δυνάμεις.
Από την άλλη για την αστυνομία, θα επαναλάβω τις απόψεις μου για να μη φανώ πως τα βάζω μόνο με τα άμυαλα αυτά παιδάκια. Η βία της αστυνομίας έχει ξεφύγει. Είναι γεγονός. Ο κομπλεξισμός πολλές φορές εκτονώνεται με ξύλο. Το ζήσαμε στις πορείες. Το είδαμε και στις φωτογραφίες των πιτσιρικάδων αυτών. Μη περιμένουμε όμως κάτι καλύτερο από ένα ένστολο σώμα που ψηφίζει Χρυσή Αυγή και με τα δυο του χέρια. Ορισμένες φορές και με τα δυο του πόδια. Όχι πως δε θα προκαλέσανε και τα πιτσιρίκια αυτά. Κι επαναλαμβάνω για ορισμένους που θα ψάξουν την ευκαιρία να μου τα χώσουν. Δεν δικαιολογώ καμία άσκηση βίας απ' όπου κι αν προέρχεται. Αντιθέτως προσπαθώ να βγάλω ένα σφαιρικό συμπέρασμα όλης αυτής της κατάστασης.
Πραγματικά αν η ελληνική αστυνομία ήταν δίκαιη και σωστή θα δημοσίευε και τις φάτσες αυτών που δολοφόνησαν τον Πακιστανό πριν από τρεις βδομάδες στα Πετράλωνα.
Δυστυχώς όμως ο φασισμός και ο ρατσισμός δεν θεριεύει μόνο μέσα στην αστυνομία, κρύβεται και μέσα σε όλον τον ελληνικό λαό. Αυτή η δολοφονία ξεχάστηκε αμέσως. Η τύχη των δολοφόνων αυτών αγνοείται. Και δυστυχώς μάλλον δε θα την μάθουμε ποτέ διότι η στάση των Μ.Μ.Ε. ασχολείται με άλλα θέματα. Και δυστυχώς αυτές τις μέρες ασχολείται με κάποια βλαμμένα που το παίζουν αναρχικοί, με σκοπό να τα αναθεματίσει η ελληνική κοινωνία και να πουν αρκετοί "να ποιοι είναι αυτοί που ανήκουν στον αναρχικό χώρο", ξεχνώντας έτσι την ύπαρξη των νεοναζί, των ακροαριστερών και των σάπιων πολιτικών μας.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν είμαι με κανέναν σας...
Καλή τύχη κουραδόμαγκες...
Καλή τύχη και σε μένα...

37 σχόλια:

  1. Καλα ρε φίλε, συγκρίνεις τη βια του κρατους με τη ληστεία 4 πιτσιρικάδων? Φτωχεια, ανεργία, αυτοκτονίες, σκουπιδοφαγοι καθε ηλικιας, παιδια που λιποθυμουν, σφαγμενοι μεταναστες, καταστολή, πλουσιοι που την περνανε λαδι, φαυλοκρατία, υποτελεια, ξεπούλημα δημοσιας περιουσιας, βασανιστηρια, καταδικη καθε απεργιας ως παρανομη, ελλειψη φαρμακων, επιταξεις, συγχωνευσεις σχολειων, φασιστες που δρουν ανενοχλητοι κλπ. Για πες, ποιος είναι ο τρομοκρατης τελικα? Νιωθεις οτι απειλείσαι πιο πολυ απο τα "κωλοπαιδα" ή απο το κρατος που σε εχει βελαξει στη φτωχεια και την καταστολή? Ξυπνησες ποτε κανα πρωι αγχωμενος μη σου κανουν κακο τα "κωλοπαιδα" ή για το αν θα χασεις τη σκατοδουλεια σου των 586 €?

    Βασίλης Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν ανατρέξεις σε παλιότερα κείμενά μου στο ιστολόγιο θα την βρεις την απάντηση. Ίσως να βρεις την απάντηση και στην παραπάνω ανάρτηση αρκεί να κάνεις τον κόπο να την διαβάσεις.Καλό σου απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το κρατος ειναι αυτο που φερνει την βια και την προωθει σε καθε επιπεδο..

    Φένια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπορούμε για λίγο να ξεφύγουμε από την ευθυνοφοβία που μας κατατρώει τόσα χρόνια και να δούμε την κατάσταση λίγο πιο σφαιρικά; Εν μέρει οι δύσκολες καταστάσεις οδηγούν στη βία. Όμως κατηγορώ την βλακεία που οδηγεί ορισμένους στην βία, όπως τους πιτσιρικάδες αυτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γιατί κωλόπαιδα φίλε? τους γνωρίζεις προσωπικά? Και σε τι σε έβλαψαν κ τους μπινελικώνεις? Κ άλλοι απλά αστυνομικοί ε? έτσι, έτσι όπου μας σηκώνει και για όποιους μας παίρνει μόνο οι παρόλες...δεν ξέρω αν θα συμφωνούσε ο Πάυλος μόνο με όλο αυτό.

    Νικόλαος Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα λέω κωλόπαιδα φίλε διότι έχουν μάθει μία λέξη και την πιπιλάνε σαν καραμέλα. Είμαι απολύτως σίγουρος πως δεν ξέρουν τίποτα πάνω στο θέμα της αναρχίας. Κι έτσι κάνουν περισσότερο κακό. Εκτός από τις μαγκιές με τα καλάσνικοφ καταστρέφουν και μία ιδεολογία που άλλοι θυσίασαν και τη ζωή τους. Είναι ασέβεια και μόνο που το φωνάζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εγώ άλλο ρωτάω...μίλησες με τα κωλόπαιδα κ τα διαπίστωσες όλα αυτά ή εικάζεις δημόσια? μια απλή ερώτηση...

    Νικόλαος Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κ αν εικάζεις γιατί δεν τόσο ευγενής απέναντί τους όσο στους αστυνομικούς...

    Νικόλαος Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όχι δεν μίλησα μ' αυτά τα πιτσιρίκια ή κωλόπαιδα όπως ανέφερα και παραπάνω και να σου πω την αλήθεια δεν έχω καμία διάθεση να συναναστραφώ με ηλίθιους κι επικίνδυνους ανθρώπους. Όπως είναι και η πλειοψηφία των αστυνομικών. Δεν είμαι ευγενικός απέναντι στην αστυνομία. Μία απεχθείς αδιαφορία δείχνω που αυτό τα λέει όλα. Ενοχλούμαι όμως όταν ακούω επικίνδυνους ανθρώπους να φωνάζουν υπέρ της αναρχίας για να καλύψουν μία μαλακία τους. Αν ανατρέξεις στον ιστολόγιό μου ίσως να βγάλεις καλύτερα συμπεράσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δεν θέλω να βγάλω συμπέρασμα ούτε να σε κρίνω φυσικά, δεν σε γνωρίζω. Αυτό που διαβάζω κρίνω με την επικεφαλίδα που εσύ ο ίδιος ανάρτησες.
    'Αστυνομικοί και κωλόπαιδα, οι δύο υπεύθυνοι της σημερινής βίας...' κ στη μέση ο Πάυλος δια μέσω εικασιών όλα μαζί αυτά. ΣΚΑΙζει λίγο...

    Νικόλαος Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλά κάνεις και το σχολιάζεις. Πάντα είναι εποικοδομητικοί οι διάλογοι. Θα σου απαντήσω στην απορία σου. Χρησιμοποιώ τον όρο αστυνομικός διότι δεν μ' αρέσει να τους βάζω όλους στο ίδιο τσουβάλι. Η γενικοποίηση συγκεκριμένων θεμάτων είναι αρκετά επικίνδυνη. Αντιθέτως ο όρος κωλόπαιδα είναι αρκετά συγκεκριμένος. Αναφέρομαι σε μία κάστα ηλιθίων κι επικίνδυνων ανθρώπων. Όσο για τον Παύλο, το κομμάτι του αυτό μ' εκφράζει απόλυτα στην περίπτωση αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι. Απλά όποιος γνωρίζει ελάχιστα από ψυχολογία και πραγματικά δεν είμαι ειδικός για να γνωρίζω τα μέγιστα, συνομίληκε ,πιθανόν, φίλε μου δεν χρειάζεται να είσαι τσογλάνι η κωλοχαρακτήρας για να φτάσεις στα άκρα ειδικά σε μια συγκεκριμένη ηλικία...ας σκεφτούμε διαφορετικά εμείς, η γενιά μας κ ας μην πολτοποιούμε προσωπικότητες ,(δεν με ενδιαφερει αν είναι ληστής ή άγιος) όπως κάνουν όλοι αυτοί τόσα χρόνια κ τα διέλυσαν όλα και πρώτα απ'όλα την ανθρώπινή τους υπόσταση κ τώρα είμαστε εδώ, ένας στάβλος με κατοικίδια κ ψάχνουμε τον νοικοκύρη...έτσι είχαν μάθει όλοι τους, να αλέθουν κόσμο χωρίς να γνωρίζουν τι πραγματικά αντιπροσωπέυει, χωρίς να ξέρουν χωρίς να έχουν κάνει ούτε eye contact με τον κόσμο που διαλύουν και διασύρουν...δεν με νοιάζει η αναρχία, δεν με ενδιαφέρει η δημοκρατία ούτε οι φασίστες...ας σκεφτούμε πρώτα ανθρώποκεντρικά κ μετά επιλέγουμε τον τρόπο που θα διαμοιράσουμε την ανθρωπιά μας με πολιτικά στερεότυπα και κριτήρια. Αυτά. Σε ευχαριστώ.

    Νικόλαος Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα διαφωνήσω απόλυτα μ' αυτό που λες στην αρχή. Δεν πολτοποιώ κανέναν. Προσπαθώ να δω όσο πιο αντικειμενικά γίνεται μία κατάσταση, χωρίς παρωπίδες και πολιτικές κατευθύνσεις. Αυτό κάποιους τους ενοχλεί σίγουρα. Σίγουρα κι όλους. Δεν γίνεται να συμφωνούμε όλοι σε όλα. Το θέμα είναι να χουμε επιχειρήματα και να κάνουμε πολιτισμένους διαλόγους. Παρ' όλα αυτά θα συμφωνώ απόλυτα μ' αυτά που λες στο τέλος. Κλείνεις με έναν πολύ όμορφο τρόπο τη κουβέντα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αντικειμενικό δεν είναι φίλε να βάζεις μια επικεφαλίδα και να χαρακτηρίζεις κωλόπαιδα κάποιους που η αστυνομία έπιασε,( κ εκεί τελείωνε η δουλειά της) αλλά παρόλαυτά τσακισε στο ξύλο και παραποίησε φωτογραφίες τις οποίες σου έτριψε στη μούρη δημόσια και είναι απλά η αστυνομία αυτοί ενώ οι άλλοι τα κωλόπαιδα...καταλαβαίνεις τι γίνεται εδώ? Ποιά είναι τα κωλόπιαδα εδώ και η ποιά η αντικειμενικότητα? Αν άυριο εσύ ή κάποιος δικός σου διαφωνήσει με ένα αστυνομικό, σε μαυρίσει λίγο, κ σου παρουσιάσει φωτογραφίες φοτοσοπιασμένες κ σε δείχνει κυριλέ κ σου πεί τι λές τώρα μια χαρά είσαι, εκεί τι θα πείς? Δεν είναι τόσο απλό όσο το παρουσιάζες αν μου επιτρέπεις κ καθόλου αντικειμενικός ο τρόπος σου.

    Νικόλαος Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με το ίδιο σκεπτικό θα σε ρωτήσω και σένα, αν κάποιος δικός σου είναι σε μία τράπεζα και μπουν αυτά τα κωλόπαιδα και τον σκοτώσουν πως θα αντιδράσεις. Τι θα πεις; Μ' αυτές τις ερωτήσεις-εξυπνάδες δεν βγάζεις άκρη. Είναι όσο το δυνατόν περισσότερο αντικειμενικό το κείμενο. Εξάλλου τα χώνω στην αστυνομία μέσα σ' αυτό. Αλλά εσύ κόλλησες στην επικεφαλίδα και στο τραγούδι. Μήπως βαριέσαι να διαβάσεις; Και φυσικά καταδικάζω την βία απ' όπου κι αν έρχεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και αν...
      'Ομως δε σκότωσαν κανένα. Για τον όμηρο μάλιστα προειδοποίησαν την Αστυνομία να μην τον χτυπήσει.

      Το αν είναι αναρχικοί ή όχι και τι έχουν διαβάσει είναι δικό τους θέμα.

      Το δικό μας είναι το ότι ζούμε σε κοινωνία στην οποία γίνονται βασανιστήρια και στην οποία οι βασανιστές όπως και οι δολοφόνοι (του μετανάστη) κυκλοφορούν ανώνυμοι και (πιθανότατα) οπλοφόροι ανάμεσά μας.
      ____ Να υποθέσω ότι το 'Ληστέψανε την τράπεζα/και τι με νοιάζει εμένα' το έβαλες ειρωνικά ή ότι αντιφάσκεις;

      Διαγραφή
    2. Σε μία σφαιρική κι αντικειμενική παρουσίαση μίας κατάστασης κανένας δε μένει ικανοποιημένος. Συμφωνώ σε πολλά απ' αυτά που γράφεις. Φυσικά και δεν είναι ειρωνικό το τραγούδι. Μ' εκφράζει απόλυτα. Κι όχι δεν αντιφάσκω. Μία ληστεία είτε είναι σε σπίτι είτε σε κατάστημα είτε σε τράπεζα, για μένα είναι τρομοκρατία και πρέπει να καταδικαστεί. Οι πιτσιρικάδες δεν είναι ούτε επαναστάτες ούτε αναρχικοί. Είναι εγκληματίες κι επικίνδυνοι μάλιστα αν στα 20 τους κυκλοφορούν με καλάσνικοφ. Φυσικά είναι κατακριτέα και η αστυνομική βία. Όσο για την δικαιοσύνη, δεν την εμπιστεύομαι καθόλου και δυστυχώς δεν θα βγάλουμε καμία άκρη.

      Διαγραφή
  16. πως θα αντιδράσω? θα απαιτήσω δικαιοσύνη ρε φίλε...τι να κάνω δηλαδή? θα πάρω το μυδράλιο? καταλαβαίνεις οτι από την μια μιλάμε για το κράτος με το οποίο συναστρέφεσαι καθημερινά κ την άλλη ανήλικα παιδιά? τι αντικειμενικά μας λές? Δεν είναι το θέμα να τα χώσει κάποιος στην αστυνομία ρε φίλε. Το θέμα είναι να σοβαρευτούν κ να αφήσουν τα παιχνίδια με τις φοτοσοπιές που 'εχουν βρεί κόλπο τώρα κ τις παραποιήσεις...μην κοροιδευόμαστε τώρα...αντικειμενικός θα είσαι όταν έχεις το θάρος κ θέλεις να εκφέρεις ακριβή αντικειμενικό δημόσιο λόγο να στολίζεις ή και τις 2 πλευρές η καμία κ να είσαι παντού το ίδιο ευγενής και τυπικός...όχι τώρα όπου μας παίρνει στολίζουμε κ όπου δεν τυπικούρα...τέλος πάντων νομίζω οτι με καταλαβαίνεις αλλά οκ.

    Νικόλαος Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σε καταλαβαίνω και συμφωνώ μαζί σου αλλά δε νομίζω πως αυτές οι κατηγορίες αφορούν εμένα. Λυπάμαι που αν έχεις σχηματίσει αυτήν την εικόνα. Με τις τυπικούρες κι εγώ δεν τα πηγαίνω καλά. Αντιθέτως κι εγώ αναζητώ μία δικαιοσύνη που εδώ δε θα την βρούμε. Αν ανατρέξεις στο κείμενο θα δεις που αναρωτιέμαι γιατί δεν δημοσιεύθηκαν και οι φωτογραφίες των δολοφόνων του Πακιστανού αλλά περιορίζονται στο να δείξουν αυτά τα πιτσιρίκια. Από την άλλη μέσα απ' αυτόν τον διάλογο διαπιστώνω πως επικεντρωνόμαστε στο δέντρο και χάνουμε το δάσος (όπως λέει κι ένας καλός μου φίλος).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. όταν μιλάω για τον εαυτό μου μπορώ να βλέπω οτι θέλω αυτη είναι επιλογή...όταν θέλω να εκφέρω δημόσιο λόγο και απευθύνομαι δημόσια σε κόσμο έχω την υποχρέωση σαν ανθρώπινο όν να βλέπω το δάσος μαζί με τα δέντρά για να έχω μια ακριβή άποψη ώστε να εκφέρω ακριβή τον λόγο. Κ εδώ λοιπόν έρχεσαι εσύ σε αυτό που πρωτίστως έγραψα...εικάζεις δημόσια. Ολα τα άλλα λίγη σημασία έχουν στην συγκεκριμένη περίπτωση. Αυτά κ συγνώμη για τα αρκετά σχόλια.

    Νικόλαος Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εικάζω δημόσια κι επώνυμα διότι εσύ κρύβεσαι από ένα μικρό όνομα. Παρ' όλα αυτά έχω απόψεις με βάσεις κι όχι αερολογίες. Επίσης κοιτάω σφαιρικά ρίχνοντας ευθύνες προς όλες τις μεριές. Και πάνω απ' όλα έχω υπομονή κι επιμονή για έναν ουσιώδη διάλογο. Δεν με κούρασαν τα σχόλιά σου. Δε χρειάζεται να ζητάς συγνώμη. Απλά ήταν κρίμα που δεν διάβασες το κείμενο και συμβιβάστηκες απλά σ' έναν διάλογο απλά για να μου την πεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Θα ήμουν ασυμβίβαστος δηλαδή αν έβρισκα τα γραφόμενά σου, τα οποία διάβασα , όμορφα κ αντικειμενικά διατυπωμένα ? Πάσο τότε.

    Νικόλαος Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πρώτον δεν βάζω ταμπέλες, δεύτερον δεν σου ζήτησα να δεχτείς τις απόψεις μου, οπότε μη βάζεις λόγια που δεν έχω πει. Και τρίτον όπως βλέπεις όλη αυτήν την ώρα σέβομαι την άποψή σου και κάνω διάλογο μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. το οτι κάνεις διάλογο δεν είναι χάρη πιστέυω κ το κοπανάς συνέχεια?

    Νικόλαος Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Όχι δεν είναι χάρη. Είναι παιδεία. Εν μέρει όλη αυτήν την ώρα αντιμετωπίζω όσες ανούσιες κι αβάσιμες κατηγορίες μου πετάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το θεμα δεν είναι αν τα παιδια είναι κωλοπαιδα ή όχι. Το θεμα δεν είναι καν αν είναι καν αναρχικοι ή οχι. Το θεμα είναι οτι η μπατσαρια βασανισε απροκαλυπτα και καταδικασε αυτεπαγγελτα 4 κατηγορουμενους. Και μας πέταξε ση μουρη τις πολτοποιημενες απο το ξυλο μουρες τους για να μας κανει αρχικα να συνηθισουμε στη βια της (σταδιακη αποδοχη εκφασισμού του κρατους απο την κοινωνια) αλλά και για να τρομαξει τον "εσωτερικο εχθρο" δηλαδη όσους αντιστεκονται στη λαιλαπα του κεφαλαιου που ζουμε. Τωρα, αν το δουμε απο την αλλη πλευρα, την τραπεζα πηγαν να κλεψουν, σιγα το θυμα που θα το λυπηθουμε κιολας. Πολλοι από εμας, αν είχαν τα παπαρια, θα εκαναν το ιδιο ευχαριστως.

    Βασίλης Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Λοιπόν φίλε Βασίλη. Η αρχές έκαναν την ίδια μαλακία όπως είχαν κάνει πριν από εννιά μήνες με τις ιερόδουλες. Δε ξέρω αν αντέδρασες κι εκεί έτσι όπως αντιδράς τώρα. Μπορώ να σου στείλω το τι είχα γράψει τότε γι' αυτό το θέμα. Δεύτερον, την βία τους την έζησα στο πετσί μου τον Ιούνιο του 2011 στο Σύνταγμα. Δεν περιμένω από φωτογραφίες και βίντει για να σιγουρευτώ πως βαράνε όποιον κι όποτε γουστάρουν. Τρίτον αν είχαμε παπάρια όπως λες δε θα επιδιώκαμε να ληστέψουμε μία τράπεζα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δεν σε κατηγορω για κατι κατ'αρχην, (μολονοτι η λεζαντα της αναρτησης σου στο fb ειναι αντιδραστική). Το λεω γιατι μου φαινεται οτι πηρες απολογητικη σταση. Αν ναι, δεν χρειαζεται, κουνεντα κανουμε. Οτι οι μπατσοι είναι ενα ματσο σκουπιδια το ξερουμε ολοι. παντα ήταν, παντα θα είναι. το οτι αυτα τα σκουπιδια είναι πλεον εντελώς ασυδωτα είναι πρόβλημα. Τελος παντων, θα σου στειλω να δεις την ιστορια ενος αλλου "κωλοπαιδου", αξιζει πραγματικα (αρκει να ξερεις αγγλικα ή ισπανικα). Ισως καποια πραγματα τα δεις με αλλο ματι. http://www.youtube.com/watch?v=zJlKL2NlBfc

    Βασίλης Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φίλε Βασίλη και Νικόλα, αναζητήστε την υπόθεση του Αλέξανδρου Πέπα και πείτε μου αν τότε είχατε αντιδράσει όπως αντιδράτε τώρα. Το ίδιο αλήτες ήταν κι αυτοί μόνο που είχαν την μπέσα να πουν πως εκείνοι έκλεβαν με καλάσνικοφ για τα λεφτά κι όχι επειδή δήθεν είναι αναρχική. Θα θελα την άποψή σας και γι' αυτούς λοιπόν. Είστε με το μέρος τους; Καταδικάζεται την αστυνομική βία που ασκήθηκε πάνω τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ακομα και για αυτον θα αντιδρουσα http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSoJ8DVnx5ygeAzRLhIGPUJyS_xgk12vSl5_XrMUqnxw5nTXil4

    Βασίλης Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πλήρης αδιαφορία πλέον όταν δέχομαι τέτοιες απαντήσεις. Εμείς οι Νεοέλληνες έχουμε μάθει για τα καλά να αποφεύγουμε καίριες ερωτήσεις πλαγίως. Μόλις το απέδειξες. Καλό σου βράδυ. Οι επαναστάσεις φίλε είναι εσωτερικές και μετά στους δρόμους. Όχι με καλάσνικοφ σε τράπεζες και σπίτια. Καλό σου βράδυ και να παρακαλάς να μη ξυπνήσεις στο κρεβάτι με έναν επαναστάτη πάνω από το κεφάλι σου να σε σημαδεύει με όπλο. Εκτός κι αν θες να θυσιαστείς έτσι για την επανάσταση. Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. πας καλα ρε φιλε? δεν απεφυγα τιποτα, σου απαντησα. ξερεις υπαρχει κατι που λεγεται "ισονομια". σου λεει κατι? το προβλημα μου οποτε δεν είναι τι εκαναν και τι δεν εκαναν τα πιτσιρικια (αυτο είναι δουλεια των δικαστων, όπως και η ποινη τους) αλλα αυτο που εκαναν οι μπατσοι. Δεν εχει σημασια σε ποιον το εκαναν!!!! Και για να σε ρωτησω εγω κατι αλλο. Γι αυτο εδω γιατι δεν εγινε τοσος ντορος? http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63675975

    Βασίλης Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Και θα τα χώσεις σε μένα που δεν έγινε ντόρος γι' αυτό το θέμα; Ούτε εγώ το γνώριζα. Τώρα το μαθαίνω από σένα. Κι εκεί θα σου απαντήσω ευθέως πως ο Νεοέλληνας κρύβει τον φασισμό μέσα του και προσπαθεί να τα ρίξει όλα στην Αριστερά. Κωλόπαιδα όμως σαν αυτά που αναφέρουμε βλάπτουν επικίνδυνα με τις μαλακίες τους το όνομα της επανάστασης, της αριστεράς και της αναρχίας. Δεν έχουν καμία απολύτως σχέση μ' αυτά που φωνάζανε και όλοι εσείς μετά τους υποστηρίζατε γιατί αναζητάνε εναγωνιωδώς έναν ήρωα σ΄αυτό το μπουρδέλο που ονομάζεται ελληνική κοινωνία. Και πάνω σ' αυτήν την αντίδρασή σου και την υποστήριξή σου σ' αυτούς τους αλήτες ή διαφορετικά στην αντίδρασή σου για το ξύλο που έφαγαν σε ρωτάω ξανά για τελευταία φορά και θέλω μία ευθύς απάντηση. Όταν σαπίσανε στο ξύλο οι αστυνομικοί μία άλλη συμμορία με καλάσνικοφ (ίδιας ηλικίας με τους τωρινούς ηλίθιους) αντέδρασες; Έβρισες τους αστυνομικούς που τους σαπίσανε στο ξύλο ή είπες από μέσα σου καλά τους κάνανε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. οχι ρε φιλε γιατι δεν το ηξερα. αν το ηξερα ομως, πιστεψε με θα το εκανα. τα υπολοιπα που λες ειναι οτι ναναι: δεν με ξερεις καν και συμπερανες οτι εγω ψαχνω για ηρωες και οτι μαλιστα τους βρηκα στο προσωπο 4 παιδιων??? σου ειπα το λογο του στραβωματος αλλα δεν μπορεις να το καταλαβεις. εξακολουθεις να πιστευεις οτι τους υπερασπίζομαι λογω ιδεολογιας. στο ξαναειπα:ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΤΙ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΑΝ και κυριως τους σκοπους που θελει να εξυπηρετησει η δημοσιοτητα της κτηνωδιας τους. τωρα, οποιος ψαχνει ήρωες και ηγέτες καλύτερα να βαλει ένα λουρι στο λαιμό για να τον πηγαινουν βόλτα οι "ηγετες" του. δεν νομιζω οτι χρειαζομαστε ηγετες, μια χαρα μπορουμε και μονοι μας οι κοινοι θνητοι.

    Βασίλης Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. φίλε μου ειλικρινά? δεν νομίζω οτι αξίζει να ασχοληθεί κανείς άλλο με τα γραφόμενά σου , είτε εδώ ειτε κάπου αλλού, γιατι΄απλά καταλαβαίνω οτι προσπαθείς να προκαλέσεις, τίποτα περισσότερο από αυτό, κυρίως με ασυναρτησίες...είπαμε να συζητήσουμε πολιτισμένα και σε πραγματική βάση...αλλά να δημιουργήσω attention-freakoσυζήτηση συγνώμη δεν με αφορά να συμετάσχω σε καμία περίπτωση. Με ουσία κ αλήθεια μόνο. Άφησε τι γράφεις στο blog σου, δεν είναι και τα απομνημονέυματα του Μακρυγιάννη δα για να το λάβει κανείς κ σαν δεδομένο κ γράψε κάτι για την απλή, πραγματική ζωή όπως ακριβώς είναι σήμερα κ όχι όπως εσύ την φαντασιώνεσαι. Επαναλαμβάνω όμως το οτι διαφωνώ με την 'αντικειμενικότητά' σου, δεν σημαίνει οτι δεν σε σέβομαι κ δεν δέχομαι την άποψή σου σαν υπαρκτή.

    Νικόλαος Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή