Πέμπτη, 26 Σεπτεμβρίου 2013

Αυτοί οι γέροι...



Χθες σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (κι όχι στα μέσα μαζικής ενημέρωσης) παρακολουθήσαμε ένα βίντεο, που παρουσίαζε την εξαιρετική παρέμβαση του Θέμη Σεβαστιάδη, στο Δημοτικό Συμβούλιο της Θεσσαλονίκης.
Το αστείο της υπόθεσης, ή καλύτερα της κατάντιας του πολιτικοκοινωνικού συστήματος της Ελλάδος, ήταν ότι αμέσως μόλις ανέβηκε ο νεαρός στο βήμα, κάποιος σχολίασε την εμφάνισή του. Είναι λογικό κάποιοι να ενοχλούνται από την οποιαδήποτε εμφάνιση που δεν συσχετίζεται με τον γραφειοκρατικό χώρο. Είναι αυτοί που προσπαθούν πίσω από γραβάτες και κοστούμια να κρύψουν τη σαπίλα που έχει καταβροχθίσει ήδη το μυαλό και το σώμα τους.
Είναι οι λεγόμενοι "γέροι" που τους ενδιαφέρει το φαίνεσθαι διότι ξέρουν πολύ καλά να παίζουν το παιχνίδι κάτω από το τραπέζι και πίσω από τις πλάτες του λαού. Είναι αυτοί που νοιάζονται μόνο για τον εαυτούλη τους, αδιαφορώντας για την κατρακύλα της κοινωνίας προς το βόθρο της διεθνής απαξίωσης και του νεοναζισμού. Είναι αυτοί που πέρασαν καλά την περίοδο της χούντας και με την βοήθεια των μπαμπάδων τους (που και 'κεινοι είχαν βουλωμένο το στοματάκι τους στη μαύρη αυτή περίοδο) και των δημοσίων σχέσεων που έκαναν, ανέβηκαν αξιώματα για να μπορούν να δικαιολογούν τις γραβάτες και τα κοστούμια τους, ίσως και τις γκόμενες που είχαν κι έχουν. Είναι αυτοί που χωρίς επιχειρήματα και συμβουλές επιδιώκουν να σε πατήσουν στον κάλλο, για να εκμεταλλευτούν την οποιαδήποτε απερισκεψία σου για να σε κάνουν να το βουλώσεις. Είναι αυτοί που θα γραφτούν στο βιβλίο της ιστορίας ως οι προδότες της χρονικής περιόδου που περνάμε τώρα. Είναι αυτοί που με σαρκαστικό τρόπο σου λένε, "είσαι νέος, θα βρεις δουλειά" ή "είσαι νέος, γι' αυτό τα λες αυτά".
Λοιπόν γεροντάκια ακούστε καλά. Δεν υπάρχει πλέον δουλειά εδώ. Για να μπορέσει ένας νέος να δουλέψει (κάτι το οποίο μάλλον δεν κάνατε εσείς στα νιάτα σας), θα αναγκαστεί να ξενιτευτεί. Να πάει σε μία χώρα όχι της αρεσκείας του, αλλά σε μία νέα πατρίδα που θα μπορεί να βρει μία δουλειά για να μπορέσει να τα βγάλει πέρα. Θα αναγκαστεί να υποστεί τη ξενοφοβία της νέας αυτής κοινωνίας. Ίσως και τον νεοναζισμό ενός άλλου κράτους (σκεφτείτε το καλά φασιστάκια την επόμενη φορά που θα βαρέσετε έναν μετανάστη στο δρόμο για διασκέδαση, πως μετανάστες υπήρξαμε και θα υπάρξουμε κι εμείς). Κι αν τα καταφέρει να επιβιώσει στη νέα του πατρίδα, θα γυρίσει και θα ρίξει μία μούντζα προς την μεριά της Ελλάδος, η οποία θα χει αποδέκτη εσάς. Όλους εσάς που με τις μαλακίες που κάνατε όλα αυτά τα χρόνια, φέρατε την Ελλάδα στην κατάσταση που είναι τώρα.
Λοιπόν γεροντάκια προβληματιστείτε και μ' αυτό. Οι νέοι "που τα λένε αυτά" είναι άνθρωποι που έχουν διαβάσει μερικά βιβλία. Αυτοί οι νέοι τα χρησιμοποίησαν ως εργαλεία για να διευρύνουν τους ορίζοντές τους κι όχι σαν ντεκόρ για να πουλήσουν μούρη πως έχουν μία βιβλιοθήκη γεμάτη (αλλά ένα μυαλό άδειο). Αυτοί οι νέοι δεν λένε μαλακίες ούτε ειρωνεύονται, όπως κάνετε εσείς. Μιλάνε με δυναμισμό και με μία ήρεμη οργή (η οποία όμως αρχίζει να βγαίνει στην επιφάνεια), διότι έχουν επιχειρήματα και γνώση. Αυτοί οι νέοι είναι η ελπίδα της χώρας μας, την οποία σας συμφέρει να την καταστρέψετε για να συνεχίσετε το δικό σας έργο, την προδοσία για να γεμίσει η τσέπη σας με κέρματα.
Αυτοί οι νέοι λοιπόν θα σας στείλουν στα σπίτια σας για να απολαύσετε την πενιχρή σας σύνταξη (μιας κι έτσι τα καταφέρατε επιδιώκοντας την εφήμερη ευμάρεια και δόξα) μέχρι να αποχαιρετήσετε τον μάταιο τούτο κόσμο. Αυτοί οι νέοι οφείλουν να πάρουν τη τύχη στα χέρια τους και με όραμα, εμπειρία κι όρεξη, να οδηγήσουν τη κοινωνία σε καλύτερες συνθήκες, μακριά από ληστρικές γραφειοκρατείες  και νεοναζιστικά μορφώματα.
Αυτοί οι νέοι είναι το μέλλον λοιπόν.
Χθες μίλησε ένας.
Σήμερα θα μιλήσουμε εκατό.
Αύριο χιλιάδες.
Ονομάζομαι Χατζελένης Γιώργος και θέλω να στείλω αυτούς τους γέρους στα σπίτια τους!

33 σχόλια:

  1. αν σας αντιπροσωπευει αυτο το γελοιο απο καθε αποψη αρθρο, λυπαμαι πραγματικα.

    Παναγιώτης Σερβός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια χαρά άρθρο είναι. Δεν εκπλήσσομαι καθόλου Panayotes Servos που θίγεσαι από αυτό.

    Γιώργος Παπασπυρόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ποιο σημείο διαφωνείτε κύριε Παναγιώτη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γουστάρω το δυναμικό και μαχητικό σου λόγο.

    Σπύρος Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το χασμα γενεών,ενα αιώνιο αλλα ,ταυτόχρονα,πλαστ'ο διλημμα.Δεν μπορείς να φανταστείς πόσοι νέοι εχουν γεροντικές απόψεις και πόσοι γέροι ειναι νεότατοι απο την αποψη των ιδεών που εμφορούνται ,αλλα και εμπειρίας και ολα αυτά εκτός δεξιάς και αριστερής περιχαράκωσης.Βασικό μετρο νεανικότητας ,η αποδοχή της διαφορετικότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κε George Chatzelenis , διαφωνω με οτιδηποτε διχαζει τους Ελληνες. Αριστεροι-δεξιοι, ολυμπιακοι-παναθηναικοι, στρειτ-γκει, νεοι-γεροι, μνημονιακοι-αντιμνημονιακοι, εμεις-αυτοι, εκεινοι- οι αλλοι, οι μαυροι-οι ασπροι. Γιατι απλα η ζωη δεν ειναι ΠΟΤΕ ετσι απλη. Εισαι νεος, και μακαρι να μην μπλεξεις με αυτη την διχαστικη λογικη. Εξ ου και το λυπαμαι αν σε αντιπροσωπευει ενα τετοιο αρθρο, που απο την αρχη μεχρι το τελος διδασκει το μισος, την εχθρα, την διχονεια, την μισαλοδοξια. σε οσους αρεσει δικαιωμα τους, τετοια αρθρα οδηγουν σε φονους και επιθεσεις και αναρχιες. δεν ειναι τυχαιο που εκφραζει αυτους που εκαναν συνθημα το "αυτοι ή εμεις"...

    Παναγιώτης Σερβός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. " τετοια αρθρα οδηγουν σε φονους και επιθεσεις και αναρχιες"... !!! Να συλληφθεί λοιπόν αμέσως ο συγγραφέας του και να παραδοθεί στις Βενιζελικές Αρχές! Το νεοδεξιό ΠΑΣΟΚ είναι εδώ, ενωμένο και πρόωρα συνταξιοδοτημένο...

    Παπασπυρόπουλος Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πραγματικά εκπλήσσομαι που βγάζετε αυτό το συμπέρασμα από το παραπάνω κείμενο. Πουθενά δεν επιδιώκω τη διχόνοια. Όμως είμαι σίγουρος πως ότι κι αν πω θα πέσει στο βρόντο διότι η οπτική γωνία με την οποία αναγνώσατε το κείμενό μου είναι ακραία. Λυπάμαι πραγματικά. Αλλά από την άλλη ήμουν σίγουρος πως δεν θα βρισκα ανταπόκριση από παντού. Τουλάχιστον η στάση σας ήταν ευγενική μέχρι που είπατε πως το άρθρο μου οδηγεί σε φόνους, επιθέσεις κι αναρχίες. Εκεί ένιωσα τύψεις κι αποφάσισα να παραδοθώ για τις ηθικές ενοχές που θα έχω σε μελλοντικούς φόνους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν δεν πεθάνει το παλιό το καινούριο δεν βρίσκει χώρο να ανθίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν το διαβασα λαθος, δεν εχω κανενα προβλημα να αναγνωρισω το λαθος μου, οποτε ευχαριστως να αποσυρω το σχολιο. Ομως δεν γραφτηκε με αυτο το πνευμα. εννοουσα οτι το διχαστικο πνευμα οδηγει σε.... κλπ κλπ. θεωρειστε οτι δεν εγινε και αν εσεις το θελετε (αφου ξεκινησατε το ποστ), πεστε μου και θα το αφαιρεσω αμεσως. Ως προς τα υπολοιπα ομως δεν αφαιρω απολυτως τιποτα γιατι το αρθρο σας εχει πολλα σημεια διχαστικα. Παραδειγα "Είναι οι λεγόμενοι "γέροι" που τους ενδιαφέρει το φαίνεσθαι διότι ξέρουν πολύ καλά να παίζουν το παιχνίδι κάτω από το τραπέζι και πίσω από τις πλάτες του λαού. Είναι αυτοί που νοιάζονται μόνο για τον εαυτούλη τους, αδιαφορώντας για την κατρακύλα της κοινωνίας προς το βόθρο της διεθνής απαξίωσης και του νεοναζισμού". Πως απαξιωνεται ετσι μια ολοκληρη γενια ???? Δεν θελω να μπω στην λογικη της αιτιολογησης, δεν με ενδιαφερει. Το πνευμα ολου του αρθρου ειναι που με χαλασε απιστευτα. Δικαιωμα σας βεβαια να εχετε την οποια αποψη, και να την αναρτησετε εδω, αλλα και δικο μας δικαιωμα στην οποια πολιτικη κριτικη, και μαλιστα σκληρη

    Παναγιώτης Σερβός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα σας απαντήσω επειδή εκτιμώ τον ευγενικό σας τρόπο, παρόλο που η στάση σας είναι σκληρή απέναντι στην ανάρτησή μου. Δεν ήμουν ποτέ υπέρ της διχόνοιας. Σε παλιότερες αναρτήσεις μου, έχω κατηγορήσει πολλές φορές αυτό το κακό συνήθειο που έχουμε ως λαός. Η ευθυνοφοβία μας αναγκάζει να χωριζόμαστε σε δύο στρατόπεδα διότι ως μονάδα φοβόμαστε να προχωρήσουμε μπροστά. Στο κείμενό μου είμαι πραγματικά καυστικός σε μία γενιά πολιτικών που το μόνο που τους ένοιαζε είναι να τα τσεπώνουν. Δε θέλω να σας γράφω ονόματα πολιτικών και δημόσια έργα που έμειναν ημιτελή για ευνόητους λόγους. Αυτοί οι άνθρωποι φέρνουν βαριά ευθύνη στη σημερινή κατάσταση της Ελλάδος. Και φυσικά η αδιαφορία του Νεοέλληνα (και πόσο μάλλον της δικιάς μου γενιάς παιδιά) προκαλεί μία αγανάκτηση στο μέσο σκεπτόμενο άνθρωπο. Όμως η ειρωνική αντίδραση αυτών των απαράδεκτων ανθρώπων σ' έναν νέο άνθρωπο (αναφέρομαι στον νεαρό που μίλησε στο δημοτικό συμβούλιο της Θεσσαλονίκης) μόνο οργή μπορεί να προκαλέσει... Δεν συμφωνείτε; Επίσης μην αποκόβεται μόνο ένα κομμάτι σε μία ανάρτηση. Έτσι προκαλείται η παραπληροφόρηση και οι παρεξηγήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ένας δημοκρατικός λόγος δεν θα ήταν ποτέ γραμμένος έτσι.
    Είναι γνωστό ότι στο φασισμό υπήρχαν καλλιτέχνες οπαδοί και μάλιστα καλοί στην εργασία τους. Τα προβλήματα και η λύση τους δεν είναι θέμα γενεών, είναι θέμα κατανόησης και βούλησης. Μπορείς να τους κατηγορήσεις για αυτά τα δύο, δηλαδή ότι δεν καταλάβαιναν τι έκαναν, ή ότι καταλάβαιναν αλλά δεν ήθελαν. Το ίδιο όμως ισχύει και για εσένα αν δηλαδή προσπαθείς να καταλάβεις τι γίνεται, ή ότι καταλαβαίνεις αλλά δεν θέλεις. Εγώ που έχω κάποια χρόνια στην πλάτη μου και έχω μάθει αρκετά στη ζωή μου, ακόμα προσπαθώ να μορφωθώ για να καταλάβω τι γίνεται. Ο B.Russell είπε " Ο κόσμος μας είναι μπαλώματα όπως τα χρώματα μέσα στο μυαλό μας" Ο B.Russell είναι αυτός που έφτιαξε το κίνημα της Ειρήνης με το γνωστό σήμα. Αν έχουμε επίγνωση αυτού του γεγονότος θα είμαστε με λιγότερες βεβαιότητες.

    Βενετία Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αν η ειρωνεία είναι επιθετική, η λέξη γέρος και η γενίκευση γέρνει στη φασιστική συμπεριφορά. Τα λόγια είναι η είσοδος που επιβεβαιώνονται όμως από την πράξη.

    Βενετία Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η γενίκευση στον όρο γέρος, βασίζεται στη ίδια γενίκευση που χρησιμοποιούν οι συγκεκριμένοι άνθρωποι όταν λένε "νέος είσαι και τα λες όλα αυτά"..
    Επίσης έχω κουραστεί να ακούω για κάθε τι που δε συμφωνούμε πως είναι φασιστικό. Έχουμε ξεφτιλίσει κι αυτόν τον όρο, όπως οι δημοσιογράφοι και κάποιοι μπαχαλάκηδες έχουν ξεφτιλίσει τον όρο αναρχία κι αναρχικός. Οπότε ας προσέχουμε που χρησιμοποιούμε τον όρο "φασιστικός", "φασίστας" και "φασισμός" διότι στο τέλος δε θα μπορούμε να ξεχωρίζουμε ποιος είναι ο πραγματικός εχθρός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. επειδη τιποτις απόλα οσα περιγραφεις δε συμβαινει με το θεμη μαλλον θαπρεπε να μαθεις δυο πραματα παραπάνω πριχου στειλεις το αναθεμα σε όλους του γέρους...μαλλον τους σεβεται πολύ περισσότερο ο ίδιος του, πίστεψε με......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το ανάθεμα δε το ρίχνω σε όλους τους γέρους, αλλά σε μία συγκεκριμένη μερίδα αυτών. Όμως αυτό είναι το λάθος της Αριστεράς στην Ελλάδα (και δυστυχώς και στα υπόλοιπα κράτη), που ο ένας προσπαθεί να καπελώσει τον άλλον. Δεν είπα πως δεν σέβομαι όλους τους γέρους. Υπάρχουν πολλοί αξιόλογοι άνθρωποι σε όλες τις ηλικίες. Αναφέρομαι σε μία συγκεκριμένη μερίδα και το επαναλαμβάνω για μία ακόμη φορά για να εμπεδωθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. δεν σε ψεγωφτυσε ειλικρινα στο λέω, οπου μας βρεις, αντικαθιστώντας ακομη και με ταλάθη σου τις ανοησίες και τις βεβαιότητες μας...αλλα προσπαθησε να ξεφύγεις απο κάποιες εμμονές...δεν ειναι ετσι η αριστερα εν γενει στην ελλαδα και τα άλλα κρατη..τι τη φοβασαι;;;ξεδοντιασμενο σκυλι πια κι αυτή χωρίς ιδεες και προτπασεις..αλλα στο μυαλό σου τη φυλάς σαν κάποιο επικίνδυνο ερπετο που προσπαθει να τυλίξει..το έκανε το σύνολο πολιτικό συστημα, κι οχι αποκλειστικά η αριστερά..΄φίλε μου καλέ δεν ειναι θεμα σεβασμού προς τους γερους όπως μας αποκαλείς, εδω πολλοί που γραφουμε περισσότερο για να βοηθήσουμε πρωτοβουλίες και ιδέες νεως είμαστε, αλλ΄π απου να ξεφευγουν απο την τοσο άρρωστα τεριμμενη γλώσα της δηθεν πολιτκής που σε μαθανε κι εσενα και όλους μας που λεέι ο λόγος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εκτιμώ αυτούς τους ανθρώπους κι ευτυχώς έχω αρκετούς που θα μπορούσαν να σας το επιβεβαιώσουν. Την ηλικία την θέτω όσον αφορά την όρεξη για δουλειά και την είσοδο νέων ιδεών σε θέματα που έχουν αγκυλώσει όλα αυτά τα χρόνια για ευνόητους λόγους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Οι Έλληνες δεν είναι απλά διχασμένοι αλλά σε συνεχή πόλεμο μεταξύ των φατριών. Το κουκούλωμα του προβλήματος ποτέ δεν πέτυχε να κρύψει τα αντίπαλα μέρη. Οι εκκαθαρίσεις κόπασαν στην εποχή του ΠΑΣΟΚ και μεταλλάχθηκαν σε άλλες μορφές.Απλά εκείνην την περίοδο υπήρξε μία ανακωχή πιθανόν λόγω της κόπωσης και της αναγκαιότητας να μπει η χώρα στην ΕΟΚ. Κύριος εκφραστής της μιάς πλευράς και αφανής καθοδηγητής ήταν η Εκκλησία ΑΕ. Τα θύματα αυτής της αντιπαλότητας ήταν χιλιάδες ταλαιπωρημένοι και βίαια εκτοπισμένοι. Η άλλη πλευρά στην προσπαθειά της να βρει σύμμαχο φλέρταρε χωρίς να έχει καθόλου υποδομές με τον μόνο ευκαιριακό εκείνης της περιόδου Κομμοουνισμό. Κάτι ανάλογο με τους σημερινούς πολλούς θυμωμένους και καταπιεσμένους οικονομικά νεοέλληνες που εκτόξευσαν το 0,5% της ΧΑ στο 15 και κατά μερικούς 20%. Οπότε η βία συντρόφευε την Ελληνική κοινωνία χωρίς διακοπή αλλά για πολύ καιρό στα μουλωχτά.΄Όταν έπεφτε χρήμα άφθονο κουκούλωνε πολλά προβλήματα. Τώρα όμως στην εποχή της φτώχειας όλα θα βγούνε στον αφρό. Με ευχές κατά του διχασμού της βίας και ατάκες το μαχαίρι θα φθάσει στο κόκαλο και όλα στο φως και έχω εμπιστοσύνη στην Ελληνική παραδικαιοσύνη δεν πετυχαίνεις τίποτα. Αληθινές λύσεις από αληθινούς πολιτικούς και διαχειριστές χρειάζεται η κοινωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. τωρα μαλιστα μιλησες με τροπο που απαιτεί συμπραξη καισυμπαράσταση στη σκεψη σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τα νεωτερα σχολια σου δεν αποπνεουν την οργη που ειχε η αναρτηση σου, και για αυτο και ειναι πολυ πιο συζητησιμα. Ειναι δικαιωμα σου να πιστευειες οτι θελεις και να το εκφραζεις. να οσυ θυμισω ομως οτι η γενια που της τα "χωνεις" αγωνιστηκε πολυ για να εχεις αυτο το δικαωμα. Νομιζεις οτι ειναι τοσο απλο να καθαρισεις με τις ευθυνες ? Τα χωνουμε ολοι μας σε 1000-2000 πολιτικους και συνδικαλιστες και καθαρισαμε ? Μακαρι να ηταν τοσο ευκολο. Τους στελναμε φυλακη και τελειωναμε. Ομως στο παρτυ συμμετειχαν χιλιαδες, της αριστερας συμπεριλαμβανομενης που τωρα κανει το παπι σαν να γεννηθηκε χτες... πεταει και ενα "νεοδεξιο ΠΑΣΟΚ", ή "φασιστα Σαμαρα" και ολα ειναι ενταξει. Μην πεφτεις σε αυτη την παγιδα. Η οργη ειναι κακος συμβουλος, χρειαζεται νηφαλια σκεψη για να βρουμε τι φταιει, και μετα πως να το διορθωσουμε. Το περιστατικο δεν το ξερω. Αλλα το αρθρο ξεχειλιζε απο οργη. Και την οργη δεν μπορεις να την κατευθυνεις... σε κατευθυνει εκεινη. Σκεψου το καλα.

    Παναγιώτης Σερβός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Όλες οι αποχρώσεις σ' όλες τις ηλικίες, χρωμάτων ή του γκρίζου. Σε ένα μόνο δίκιο έχεις, παραγεράσαμε ως κοινωνία δίχως αξιοκρατία και σεβασμό των μεν προς τους δε, ισοπέδωση. Είναι όμως αυτή η λύση;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν έχει αλλάξει κάτι στο τρόπο έκφρασής μου, ούτε έχω αλλάξει τη στάση μου σε ότι έγραψα το πρωί. Το μόνο που έκανα ήταν να σας δώσω κάποιες διευκρινίσεις πάνω σ' αυτά που πιστεύω κι ανέφερα στο κείμενο. Έτσι περιορίστηκαν όλες οι παρεξηγήσεις και καταλήξαμε στο να συμφωνούμε σε όλα. Κύριε Θοδωρή δεν ισοπεδώνω κάτι. Μπορείτε να το διαπιστώσετε στον παραπάνω διάλογο και φυσικά στο κείμενό μου με μία δεύτερη ματιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ειδες μολις συζητησαμε, και αφαιρωντας τα διχαστικα σχολια, ποσο ευκολα οι λογικοι ανθρωποι μπορουν να τα βρουν ? Αρκει να πεταξουν τις παρωπιδες.
    Απο ολες τις πλευρες.

    Παναγιώτης Σερβός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας κι επαυξάνω. Χαίρομαι που καταλήγει τόσο όμορφα η σημερινή μας συζήτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Και θα πρόσθετα, στην εισαγωγή της ανάρτησης, και "προς όλους τους νέους που τους ζηλεύουν και θέλουν να πάρουν αυτοί τα ηνία της συνέχισης της καταστροφής".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πράγματι. Και είναι πολλοί αυτοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Η νεότητα είναι μια φυσική κατάσταση εξορισμού μεταβατική, μια περίοδος ανάπτυξης, όπου το σώμα και κυρίως το πνεύμα μαθαίνει.

    Η νεότης επιβάλλει την αποδοχή της αλλαγής και περιέχει την πρόκληση, καθώς o οργανισμός και το πνεύμα αναπτύσσεται, όλα αλλάζουν, μια διαρκής κοσμογονία συντελείται.

    Ο νέος άνθρωπος έχει αντικειμενικά περισσότερο συμφέρον στο μέλλον παρά στο παρελθόν. Και παραμένει νέος όσο είναι ικανός να ενδιαφέρεται για την γνώση που κληρονομεί και μπορεί να αγαπήσει αυτούς που την κατέχουν.

    Οι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας μπορούν να παραμείνουν νέοι όσο η αγάπη τους για το μέλλον των άλλων γεμίζει ανακούφιση ή χαρά το δικό τους παρόν.

    Τα γηρατειά και η παρακμή έρχονται (στους ανθρώπους και τις κοινωνίες) οταν μεγαλώνοντας η πλειοψηφία τους αποβάλλει αυτό το φυσικό χάρισμα. Το χάρισμα της νεότητας, δηλαδή της διαρκούς αλλαγής σε κάθε ηλικία, το οποίο περιέχει ταυτόχρονα πόνο και ανακούφιση γιατί είμαστε ζωντανοί.

    Η ανάδειξη νέων ηγεσιών σε κάθε τομέα (δηλαδή ανθρώπων που διαθέτουν τα χαρίσματα της νεότητας όχι υποχρεωτικά ηλικιακά) είναι κρίσιμη. Αυτό έχει να κάνει και με την ηλικία. Αλλά γηραλέα πνεύματα εμφανίζονται συχνά και σε νεαρότερες ηλικίες, δυστυχώς.

    Σε αναζήτηση της νεότητας λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. 1. Αν δεν κάνω λάθος, πολλοί νέοι (που δεν ειρωνεύονται ) ψήφισαν από ''αντίδραση'' την Χ.Α. Τι κατηγορούμε λοιπόν τους ''γέρους'' για νεοναζιστικά μορφώματα ?
    2.Το ότι κάποιοι έχουν διαβάσει μερικά βιβλία δεν σημαίνει απαραίτητα ότι κατέχουν παιδεία και γνώση. Παιδεία είναι και η ευγένεια που σημαίνει σεβασμός στον συνάνθρωπο.
    3. Αν εμείς οι νέοι είχαμε αίσθηση της πραγματικότητας, δεν θα κατηγορούσαμε με τόσο ''μένος'' τους γέρους που παρόλα τα λάθη τους δεν παύει να ανέβασαν κατά πολύ το βιοτικό και μορφωτικό μας επίπεδο .
    Λυπάμαι πολύ αλλά δεν με αντιπροσωπεύει αυτό το ''άρθρο''.
    Κ.Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αγαπητέ φίλε Κ.Σ.
    Όσον αφορά το πρώτο σου ερώτημα, θέλω πρώτα να ξεκαθαρίσω πως αναφέρομαι σε συγκεκριμένους γέρους κι απευθύνομαι σε συγκεκριμένους νέους. Δεν τους τσουβαλιάζω όλους. Πολλοί νέοι ψήφισαν την Χ.Α. Φυσικά και πολλοί νέοι είναι ανίδεοι και ημιμαθείς σε θέματα ιστορίας. Πολλοί νέοι κοιτάνε τον κώλο τους κι όχι το κοινό συμφέρον. Δεν ασχολούμαι μ' αυτούς, ούτε θα κάτσω να απολογηθώ για την συμπεριφορά τους.
    Όσον αφορά το δεύτερο, αν ρίξεις μία ματιά στα σχόλια θα παρατηρήσεις πως δεν λείπει η ευγένεια. Όμως όταν η οργή ξεχειλίζει, η ευγένεια περιορίζεται.
    Τρίτον, που είχες παρατηρήσει άνοδος του βιοτικού και μορφωτικού επιπέδου; Στην προπαγάνδα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή στον αξιόπιστο τρόπο που παίρνουμε τα πτυχία μας στην τριτοβάθμια;
    Από κει και πέρα σέβομαι την στάση σου, όσον αφορά το άρθρο μου.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τροφη για σκεψη όπως διαβαζα το κείμενο σας
    - έχετε σκεφτεί οτι οι γέροι στους οποιους αναφερεστε, οταν ηταν νεοι μιλούσαν ακριβως όπως εσείς? Τώρα σκεφτείτε και πως έφτασαν απο εδώ εκεί, και μετα συζητάμε.
    - έχετε σκεφτεί οτι η αναζήτηση άλλης πατρίδας ίσως να μην είναι κατάρα αλλά ευλογία; εξάλλου, όλοι οι πολίτες του κόσμου συμφωνούν οτι η πατρίδα τους είναι η καλύτερη στον κοσμο για τον πολύ απλό λογο οτι εκεί γεννήθηκαν αυτοι. Το να μπορέσει να το αποβάλλει είναι μια μορφή προόδου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Είστε σίγουρος πως όλοι αυτοί οι γέροι (οι συγκεκριμένοι που αναφέρομαι κι όχι γενικά διότι υπάρχουν αρκετές παρεξηγήσεις) σκέφτονταν όπως σκεφτόμαστε κι εμείς τώρα; Μήπως είναι αυτοί οι άνθρωποι που δεν ξενιτεύτηκαν την δεκαετία του '60 κι έμειναν για διάφορους λόγους (ευνόητους ή μη) στην Ελλάδα. Ας μην είμαστε απόλυτοι λοιπόν. Όσο για την αναζήτηση μίας άλλης πατρίδας συμφωνώ μαζί σας. Είναι ευλογιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή