Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016

Παρουσίαση του βιβλίου Εντεύθεν στο Ιωνικό Κέντρο




Αν και η παρουσίαση της περασμένης Δευτέρας στο Ιωνικό Κέντρο μάζεψε κόσμο, υπήρξαν αρκετοί φίλοι και γνωστοί που δε κατάφεραν να παραβρεθούν εξαιτίας της καταιγίδας ή λόγω άλλων υποχρεώσεων. Πολλοί απ' αυτούς ενδιαφέρθηκαν να μάθουν αν υπάρχει κάποιο βίντεο της εκδήλωσης πέρα από τις φωτογραφίες που δημοσίευσα τις προάλλες.
Ήρθε λοιπόν η στιγμή να παρουσιάσω την εκδήλωση και σε μορφή βίντεο κι επιτρέψτε μου να σας συστήσω για μία ακόμη φορά τους ανθρώπους που μου έκαναν την τιμή να παρουσιάσουν το τρίτο μου βιβλίο. Δεξιά μου κάθεται ο ραδιοφωνικός παραγωγός Αριστοτέλης Τσαγκαρογιάννης κι αριστερά μου η δραματοθεραπεύτρια Κλειώ Σοφιανοπούλου κι ο σκιτσογράφος Βαγγέλης Χερουβείμ. Χειριστής της βιντεοσκόπησης ήταν ο καλός φίλος Σπύρος Βουγιουκλάκης.
Η βραδιά έκλεισε με το μουσικό σχήμα του Στέφανου Σίνη (φωνή), Λήδα Σάμιτα (κιθάρα-φωνή) και Νασία Κώνστα (τσέλο) το οποίο έχει κι αυτό καταγραφεί και θα δημοσιευθεί σύντομα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου