Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Με τον Κωνσταντίνο στο Bios














Πριν μιάμιση βδομάδα είχα γράψει μία ανάρτηση που άλλους ενόχλησε κι άλλους άρεσε (πατήστε εδώ). Άρεσε όμως σε έναν φίλο που μου πρότεινε να γίνει θεματική βραδιά στο BIOS.
Έτσι την προηγούμενη Τετάρτη πραγματοποιήθηκε η προβολή της ταινίας "Ο Μεγάλος Δικτάτωρ" στο αμφιθέατρο του μπαρ. Έτυχε να φτάσω πιο νωρίς. Ο φόβος άρχισε να εμφανίζεται στο πρόσωπό μου. Μάλλον θα ξαναδώ μόνος μου την ταινία. Ευτυχώς όμως σιγά σιγά άρχισε να μαζεύεται ο κόσμος. Τελευταίος ο Κωνσταντίνος μπήκε πανηγυρικά στο χώρο.
Τα φώτα σβήσανε και η ταινία ξεκίνησε. Ο κόσμος γελούσε, ένιωθα πως απολάμβανε την ταινία, χαλάρωσα στην καρέκλα μου και ξεκίνησα να την απολαμβάνω ξανά και γω. Στο τέλος ένιωσα την συγκίνησή τους. Αυτά που ένιωσα εγώ την πρώτη φορά που είδα αυτήν την ταινία το ένιωθε τώρα κι άλλος κόσμος. Το χειροκρότημα στο τέλος με έκανε να νιώσω πολύ όμορφα. Η πρώτη φορά που ένιωθα κάτι τόσο όμορφο...
Και αυτό οφείλεται στον Κωνσταντίνο.
Το κερασάκι στην τούρτα είναι πως η συνέντευξη που μου πήρε την μέρα εκείνη την έβαλε στο τέλος μιας υπέροχης εκπομπής αφιερωμένης στην επέτειο του Γρηγορόπουλου και στα 21 χρόνια από τον θάνατο του πραγματικού πρίγκιπα Παύλου Σιδηρόπουλου...
Καλή ακρόαση...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου