Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Το πρώτο μου βιβλίο


Όλα ξεκίνησαν το καλοκαίρι του 2010 σε μία παραλία στα βορειοδυτικά του νησιού μου όταν μου ήρθε στο μυαλό μία ιστορία. Αρχικά η εικόνα που είχα σχηματίσει ήταν λιτή κι ακατέργαστη αλλά στην πορεία άρχισε να αναπτύσσεται και να εμπλουτίζεται.
Το κείμενο το ολοκλήρωσα το Πάσχα του 2011 κι άρχισα να το προωθώ σε διάφορους εκδοτικούς οίκους μέχρι που το δέχτηκε ο εκδοτικός οίκος του Γαβριηλίδη. Η διαδικασία κράτησε 8 μήνες, μέσα στους οποίους επεξεργάστηκα το κείμενο με την βοήθεια του δημοσιογράφου κ. Κωνσταντίνου Καββαθά και του κ. Γιώργου Πάχου. Και τους δύο αυτούς ανθρώπους τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για το ενδιαφέρον και την βοήθεια που μου πρόσφεραν για να βελτιώσω την τελική μορφή του κειμένου.
Και ύστερα ήρθε το εξώφυλλο για το οποίο διάλεξα μία φωτογραφία που είχα τραβήξει στο Στρασβούργο τον Μάρτιο του 2010. Καθώς έφευγα από την σχολή Καλών Τεχνών και πήγαινα προς τις φοιτητικές εστίες πέρασα από ένα στενό σοκάκι, όπου σε έναν τοίχο του κάποιος είχε κολλήσει μία μαύρη κορνίζα και με ένα πινέλο είχε γεμίσει όλο τον τοίχο με κηλίδες.
Ο καθένας μπορεί να ερμηνεύσει το εξώφυλλο με τον δικό του τρόπου και με βάση την ιστορία που κρύβει το βιβλίο. 

Για πληροφορίες σχετικά με το βιβλίο από την ιστοσελίδα του εκδοτικού οίκου του Γαβριηλίδη, πατήστε εδώ

Άρθρο του Γαβριήλ Χαρίτου στο insider.gr, εδώ.

Ανάρτηση της Μαρίας Σωτηροπούλου στο ιστολόγιό της (www.inthemudifoundthee.com) σχετικά με το βιβλίο, εδώ.

Ανάλυση της Παραστατιδη Σοφία (http://pansofix.blogspot.gr) σχετικά με το βιβλίο, εδώ.

70 σχόλια:

  1. καλή επιτυχία φίλε Γιώργο

    Στέλιος Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλό φίλε μου!!!

    Γιώργος Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Sigxaritiria giorgo!! kali epitixia!!!!

    Markella T.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπραβο βρε George Καλη επιτυχια!!! Θα ειναι στις επομενες αγορες μου. :)

    Πέννυ Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ' ευχαριστώ πολύ Πέννυ. Να σαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία στο πρώτο σου βιβλίο...!!!!!!!!!!!!!!!!!
    πολύ καλή επιλογή του εξώφυλλου...σου εύχομαι ν' ακολουθήσουν και άλλα δικά σου βιβλία και να είσαι πάντα δημιουργικός..!!!!!!!

    Ελισσαβέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σ' ευχαριστώ πολύ Ελισσαβέτα. Το εξώφυλλο ήταν απόφαση τελευταίας στιγμής και είναι φωτογραφία που έχω τραβήξει στο Στρασβούργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ναι..διάβασα την ανάρτηση στην σελίδα σου...και η όλη ιστορία πρέπει να είναι πολύ ενδιαφέρουσα..!!! (το θέμα τη είναι πάντα επίκαιρο...)
    και ο τίτλος ευρηματικός...!!!

    Ελισσαβέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα περιμένω κριτική σου αν το διαβάσεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χάλια. να δούμε ποιος παπάρας θα σου το παρουσιάσει.

    Κωνσταντίνος Μπογδάνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δε μπορώ να το μαρτυρήσω. Θα είναι η έκπληξη της παρουσίασης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο Γιωργάρα!

    Βιδάλης Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ιδιοφυΐα ίσως είναι η δυνατότητα να πεις κάτι πολύ βαθυστόχαστο με απλό τρόπο.

    Charles Bukowski

    Μαρία Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλοτάξιδο να'ναι και καλό ξεκίνημα στη συγγραφική σου πορεία!

    Πάντα με τα θαλασσινά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το αλκοολ βοηθούσε τον Μπουκόφσκι να δει καθαρά τον κόσμο και να μας τον περάσει μέσα από τα κείμενα και τα ποιήματά του.
    Zoyzoy σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητήρια!!!Καλή επιτυχία στο νέο σου ξεκίνημα.... που είμαι σίγουρη ότι είναι μόνο η αρχή!! Το θέλω..... ΑΜΕΣΑ... με αφιέρωση....!!!αααα....και πρόσκληση για την παρουσίαση...!!!!!!!φιλιά!!

    Λένα Χατζελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αν δε με στηρίξει το σπίτι μου θα πέσει να με πλακώσει. Σ' ευχαριστώ ξαδέλφη. Θα το χεις άμεσα με αφιέρωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. synxarhthria sto ksekinhma soy eyxomai ola na pane kala!!!! kalh epityxia'

    Despoina F.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σ' ευχαριστώ πολύ Δέσποινα για τις ευχές. Θα τα πούμε όλοι οι παλιοί συμμαθητές σε λίγο καιρό στην Χίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. συγχαρητηρια Γιωργο! καλοταξιδο να 'ναι,πολλες πολλες επιτυχιες&εμπνευσεις

    Κλαίρη Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Mπράβο Γιώργο! Συγχαρητήρια! Καλή επιτυχία. Να συζητήσουμε πάλι για τα καινούργια σου σχέδια..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Γνωριζόμαστε; Δε μου βγαίνει το προφίλ σας.

      Διαγραφή
  22. Σ' ευχαριστώ πολύ Κλαίρη. Να σαι καλά. Το Γαλλόφωνο φεστιβάλ τότε μας είχε επηρεάσει όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ~ καλά πετάγματα, ας φτάσει εκεί, που η ψυχή σου ποθεί ~ !

    Αστερόσκονη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σ' ευχαριστώ πολύ Ελένη για την ευχή σου. A oui Claire, ca c' est sur!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Συγχαρητήρια Γιώργο μου!!Με εκπλήσσεις, πάντα ευχάριστα!Κάθε φορά!!Εύχομαι τα καλύτερα!!Αύριο το πρωί θα ενημερώσω τη μαμά Εύη να το αγοράσει!!(Βλέπεις εγώ είμαι εκτός...)Όμως, με την πρώτη ευκαιρία, θέλω αφιέρωση :)
    Φιλάκια πολλά πολλά!!
    Ιωάννα Σιταρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Συγχαρητήρια!!!Μπράβο!Είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον!!!Καλοτάξιδο και εύχομαι πολλά ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλοτάξιδο!
    (..δε θα ´πρεπε να μας το κρατήσεις κρυφό ότι το ετοίμαζες..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σ' ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου. Να σαι καλά για τα καλά συ λόγια. Πολύ ευχαρίστως θα χεις μία αφιέρωση με την πρώτη ευκαιρία.
    Cinemarion σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές.
    Μαρία σ' ευχαριστώ πολύ. Το ότι το κράτησα κρυφό του έδωσε άλλη αίγλη. Σωστά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σου εύχομαι καλή επιτυχία!

    Δημήτρης Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Συγχαρητήρια, Γιώργο!!

    Σπύρος Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Γιώργο τι να πω, ότι ήταν αναμενόμενο και ότι δεν θα είναι το τελευταίο σου, όλα αυτά μαζί! Συγχαρητήρια σε έναν πολλά υποσχόμενο συγγραφέα και όχι μόνον!

    Ελένη Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Συγχαρητήρια Γιώργο, έξυπνος τίτλος, εύχομαι γρήγορα τα καλύτερα!!

    Ειρήνη Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Δημήτρη, Σπύρο, Ελένη και Ειρήνη, σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια και για τις ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Συγχαρητήρια! Είμαι σίγουρη για τη χαρά που σου δίνει να βλέπεις τη δημιουργία σου αποτυπωμένη.
    Εύχομαι κι άλλες δημιουργικές μέρες.
    Βέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Σ' ευχαριστώ πολύ Βέρα μου. Με συγκίνησε πολύ το σχόλιό σου. Είναι μεγάλη η ικανοποίηση όταν ακούς από κόσμο ότι του αρέσει. Η καλύτερη ανταμοιβή των θυσιών που έκανα για να εκδοθεί το βιβλίο αυτό. Ελπίζω να αρέσει και σε σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πολύ έξυπνος τίτλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ενδιαφέρουσα θεματολογία δείχνει οτι έχει το βιβλίο.

    Νικόλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Εύχομαι να καλύψει τις προσδοκίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Από οτι είδα πρέπει να είναι ωραία δουλειά. Μου άρεσε και ο τίτλος.

    Ηλίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Σ' ευχαριστώ πολύ Ηλία. Το σίγουρο είναι πως είναι η πρώτη μου δουλειά. Από κει και πέρα χαίρομαι όταν ακούω κόσμο να μου λέει πως του αρέσει και τον εκφράζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Το παρήγγειλα στο βιβλιοπώλη μου για να το διαβάσω οπότε θα ξαναρθω με εντυπώσεις. Πάντως μπραβο σου.

    Θάνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Θα περιμένω να τις ακούσω φίλε Θάνο. Καλή ανάγνωση σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Να το καμαρώσεις να πηγαίνει καλά. Και καλές εμπνεύσεις

    Πάνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και τα καλά σου λόγια Πάνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. έπεσα στην ανάλυση ενός ιστολογίου για το βιβλίο σου και μου έκανε εντύπωση. ωραίος τίτλος ωραίο θεμα.

    Θοδωρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Σ' ευχαριστώ πολύ Θοδωρή για τα καλά σου λόγια. Ελπίζω να σ' αρέσει και η ανάγνωσή του αν πέσει ποτέ στα χέρια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Αγόρι μου το διαβασα το βιβλίο σου. Αξιόλογη προσπάθεια. Μπράβο σου.

    Κύριος Δημήτρης (Κεφαλονιά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλησπέρα κύριε Δημήτρη. Τι κάνετε; Έχω ακούσει για σας. Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια. Θα έρθω σε επικοινωνία μαζί σας για να συζητήσουμε για την παρουσίαση στο όμορφο νησί σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Το βιβλίο από οτι είδα στην ανάρτηση και σε μια παρουσίαση δείχνει ιδιαίτερα ελκυστικό. Είναι από τα βιβλία που επιλέγω να διαβάσω ως θεματολογία.

    Παύλος (Ε.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ελπίζω να το απολαύσετε και να καλύψει τις προσδοκίες σας κύριε Παύλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Θα είναι στις επιλογές του Αυγούστου στην επίσκψη στο βιβλιοπωλείο.

    Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Χαίρομαι κι εκτιμώ την προτίμησή σας κύριε Κώστα. Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Το διάβασα το βιβλίο σου ύστερα από πρόταση μιας πολύ ιδιαίτερης φίλης μου και μου άρεσε και επίσης σε μια συζήτηση ακουσα και μια ενδιαφέρουσα οπτική χθες! Μπράβο σου! Να συνεχίσεις.

    Νικόλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Σ' ευχαριστώ πολύ. Γνωρίζω για την συζήτηση που πραγματοποιήθηκε χθες. Φυσικά δε γνωρίζω ακόμα το πως εξελίχθηκε η βραδιά, αλλά σίγουρα θα επαναληφθεί μες τον Σεπτέμβριο. Θα το θελα όμως να μουν σε μία γωνία χθες και να παρακολουθούσα την παρουσίαση και τον διάλογο που ακολούθησε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Σου εύχομαι καλή επιτυχία! Το εξώφυλλο είναι πολύ όμορφο, ανυπομονώ να διαβάσω και το περιεχόμενο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ο τρόπος γραφής σου μ' έχει ενθουσιάσει (στα κείμενα που χεις δημοσιεύσει στο ιστολόγιό σου). Με μεγάλο ενδιαφέρον θα ακούσω την κριτική σου όταν πέσει το βιβλίο στα χέρια σου. Ελπίζω να σου γίνει μία ευχάριστη καλοκαιρινή παρέα στην παραλία. Σ' ευχαριστώ πολύ για το εξώφυλλο. Αναμένω σχόλιά σου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Καλησπέρα. Πρώτη φορά αφήνω σχόλιο στον ιστοχώρο σας. Έγινα μέλος μετά από μία ανάρτηση σε ένα άλλο μπλογ με θέμα το βιβλίο σας. Οι λίγες γραμμές που αναφέρονταν με παρότρυναν να το ψάξω. Εύχομαι να δημιουργείτε καθ' όλη τη διάρκεια της ζωής σας.

    Με εκτίμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Καλησπέρα. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Ελπίζω να σας αρέσει η πρώτη μου λογοτεχνική δουλειά. Το επόμενο θα βγει σε λίγους μήνες στα ράφια. Θα μπορούσες να μου αναφέρεις το ιστολόγιο που διάβασες για το βιβλίο μου;

    Να χεις ένα όμορφο βράδυ.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Τις επόμενες μέρες που θα το έχω στα χέρια μου, θα είμαι σε θέση να σας πω και τις εντυπώσεις μου για το βιβλίο σας. Ο ιστοχώρος είναι της dreamer. Καλή επιτυχία και στο νέο σας βιβλίο. Εύχομαι να ταξιδέψει τους αναγνώστες σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Σ' ευχαριστώ για μία ακόμη φορά για τα καλά σου λόγια. Αναμένω λοιπόν τις εντυπώσεις σου μετά την ανάγνωση της πρώτης μου δουλειάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Έχω ξεκινήσει από χθες την ανάγνωσή του και δηλώνω σχεδόν ενθουσιασμένος. Ας μη κουράζω άλλο εσάς και τους αναγνώστες σας, με τα σχόλια μου. Καλή σας νύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Ευελπιστώ να μείνει αυτός ο ενθουσιασμός ως το τέλος. Καλή συνέχεια και καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή