Τρίτη 2 Ιανουαρίου 2024

Σε μια νέα εποχή εσωστρέφειας...


Ο χρόνος περνάει, οι καιροί αλλάζουν κι η εμπειρία μου δείχνει πως το μέλλον που έρχεται γίνεται όλο και πιο δυσοίωνο. Εξάλλου, δεν είναι τυχαίο πως η νέα χρονιά μπήκε με συγκρατημένη απαισιοδοξία.
Δεν υπάρχουν πια οι πολυτέλειες για τις ευχές που ανταλλάσσαμε στο παρελθόν. Η μόνη ευχή που μπορώ να δώσω είναι στο να καταφέρουμε να παραμείνουμε άνθρωποι ως το τέλος κι αυτού του έτους.
Με κάθε τίμημα;
Φυσικά με κάθε τίμημα.
Διότι για να παραμείνω άνθρωπος θα πρέπει να αποτραβηχτώ από το υπόλοιπο σύνολο. 
Εξάλλου, δεν έχω πια εμπιστοσύνη στους ανθρώπους παρά μόνο στα πολύ κοντινά μου πρόσωπα. 
Δεν έχω πια κουράγιο και διάθεση για τις ανασφάλειες και τις ματαιοδοξίες τρίτων προσώπων. 
Ήρθε ο καιρός να κοιτάξω και να προστατεύσω τον εαυτό μου.
Ήρθε ο καιρός για μια εποικοδομητική εσωστρέφεια. 
Και μετά βλέπουμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου