Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2009

Πρώτη δημοσίευση κειμένου μου στην πρώτη σελίδα του ιστολογίου της LIFO


Σκοπός από τότε που ξεκίνησα το blog μου ήταν να γνωστοποιήσω στο κοινό που θα ενδιαφερθεί τις απόψεις μου, τα όνειρα μου και τον τρόπο που βλέπω τον κόσμο και τα γεγονότα΄περιμένοντας με ανυπομωνησία τα σχόλια των αναγνωστών. δυστυχώς στο blogspot δεν έχω μεγάλη απήχηση οπότε στράφηκα και σε blog άλλα. Ένα από αυτά είναι η ιστοσελίδα της Lifo. Μετά από πολλά μου κείμενα ένα έγινε πρώτο θέμα για μία μέρα. Νιώθω πολύ χαρούμενος. Πλέον ακούστηκαν οι απόψεις μου. Κάποιοι με διάβασαν και μου στειλαν τα σχόλια τους. Αυτό με κάνει πολύ ευτυχισμένο και μου δίνει την ώθηση για μια ανάλογη συνέχεια. Κρίμα που δε δώθηκε μεγάλη βάση στα πρώτα μου κείμενα που κατα την άποψη μου ήταν σημαντικότερα. Πάντως θέλω να σας ευχαριστήσω όλους. Μου δώσατε μεγάλη χαρά σήμερα και δύναμη να συνεχίσω αυτό που ξεκίνησα με πολύ αγάπη και όρεξη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου