Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Αρχή μιάς εβδομάδος, τέλος ενός μήνα...


Ο καιρός μουντός και αναποφάσιστος. Θα βρέξει ή όχι. Τελευταία μέρα αυτού του κουτσού μήνα και αρχή μιας νέας βδομάδας. Και γω σε εξωτερικό χώρο να δουλεύω και να ακούω στο ράδιο τα νέα του έξω κόσμου.
Η παιδιάστικη αντίδραση του δημάρχου της Άγκυρας στην αγενής συμπεριφορά του Σαρκοζί με έκανε να γελάσω.
Όμως παράλληλα μία νέα ελπίδα γεννήθηκε. Η αντίσταση ενάντια αυτής της κατάστασης που ζούμε. Η αντίσταση αυτή δε θα ρθει από δω διότι πολύ απλά είμαστε κότες. Η αντίσταση θα ρθει από το εξωτερικό. Κόσμος γιουχάρισε τον κ. Παπανδρέου στη Γερμανία. Κόσμος αντέδρασε αυθόρμητα στον κ. Πάγκαλο. Η φράση του φοιτητή "Μαζί τα φάγαμε Πάγκαλε!" μου γέμιζε με ενθουσιασμό τη ψυχή μου και ζήλεια προς αυτόν τον νεαρό που δεν ήμουν εγώ στη θέση του. Και γω θέλω πως και πως να συναντήσω τον Πάγκαλο και να του μιλήσω έτσι. Χωρίς να βάλω τη λέξη κύριος. Η φράση αυτή κρύβει μία αμεσότητα. Μαζί τα φάγαμε Πάγκαλε; Είμαστε στη Γαλλία τώρα. Είμαστε εγώ και συ. Δεν αναγνωρίζω καμία εξουσία πάνω σου. Μας χωρίζουν λίγα μέτρα. Δεν έχεις κάμερα μπροστά σου ούτε δημοσιογράφο. Έχεις εμένα. Οπότε πες μου Παγκαλε. Μαζί τα φάγαμε;
Το βίντεο αυτό το είδα πολλές φορές. Μου άρεσε ο αυθορμητισμός των νέων. Εδώ δεν υπάρχουν ΜΑΤ φώναζαν. Εδώ είμαστε ελεύθεροι να αντιδράσουμε και να σου πούμε αυτά που δε σας λένε οι υπόλοιποι Έλληνες στη πατρίδα. Γιατί; Διότι το λίκνο της δημοκρατίας έχει σβήσει με τον ψευτοσοσιαλισμό που πουλούσατε πριν τις εκλογές.
Μία Γαλλίδα μίλησε υπέροχα λέγοντας στον αντιπρόεδρο πως την κυβέρνηση την εξέλεξε ο λαός τον οποίον αποκάλεσε κοπρίτες. Τον τιμάει αυτό; Προσπάθησε να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Πάγκαλε το οτι μας εξαπατήσατε για να εκλεγείτε το χεις σκεφτεί ποτέ; Οπότε οι κοπρίτες που αναφέρεις ψηφίσανε κοπρόσκυλα που τα τρώνε μεταξύ τους.
Πάγκαλε, Παπανδρέου, Τσοχατζόπουλε, Αλογοσκούφη, Καραμανλή, Ρουσόπουλε, Βουλγαράκη, Μπακογιάννη, Λιάπη και λοιπά κοπρόσκυλα θα μας βρείτε μπροστά μας. Στην Ελλάδα θα φοβάστε να βγείτε από τα σπίτια σας και στην Ευρώπη να πάτε σε εκδηλώσεις.
Ας παίρνουμε για παράδειγμα το θράσος των νέων στις υπόλοιπες χώρες μπας και ντραπούμε και βγούμε κυριολεκτικά στους δρόμους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου