Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

Βαλκανεύοντας στο Ιωνικό Κέντρο


Ο κύκλος των παρουσιάσεων του Βαλκανεύοντας γι' αυτήν την χρονιά θα κλείσει απόψε με τρεις προσωπικότητές που έχω σε μεγάλη εκτίμηση. Αναφέρομαι στον Χιώτη σκηνοθέτη κύριο Δήμο Αβδελιώδη, τον ταλαντούχο και πολλά υποσχόμενο σκηνοθέτη Ένκε Φεζολλάρι και την αξιόλογη ηθοποιό Ιωάννα Παππά. Η παρουσία τους, δίνει μία άλλη αύρα στη σημερινή εκδήλωση. Προσωπικά το θεωρώ μεγάλη μου τιμή να μιλήσουν τα παραπάνω πρόσωπα για το δεύτερο βιβλίο μου, προσφέροντάς μου μία ανυπομονησία να ακούσω την άποψή τους. Όμως η μαγεία κρύβεται αλλού...
Όλον αυτόν τον καιρό που ταξιδεύω μαζί με το βιβλίο, έχω γνωρίσει νέα στέκια και νέοι άνθρωποι μπήκαν στη ζωή μου. Οι παρουσιάσεις έδιναν την αφορμή για νέες φιλίες, νέες εμπειρίες και νέους προβληματισμούς. Αυτό είχες ως αποτέλεσμα κάθε φορά το άγχος για την οργάνωση και την υλοποίηση της κάθε εκδήλωσης, να μετατρέπεται σε ικανοποίηση και χαρά. 
Απόψε όμως η παρουσίαση έχει ιδιαίτερη σημασία για μένα. Αναφέρομαι στο Ιωνικό Κέντρο και συγκεκριμένα στον ιδρυτή του συγκεκριμένου πνευματικού κέντρου. Το δεύτερό μου βιβλίο είναι αφιερωμένο στη μνήμη του κύριου Ισίδωρου Κιολέογλου, ο οποίος δυστυχώς έφυγε μία βδομάδα πριν εκδοθεί το βιβλίο. 
Η αλληλοεκτίμηση όμως δε χάθηκε κι αυτό φάνηκε από την πρώτη στιγμή που αποφασίστηκε να οργανωθεί η παρουσίαση του βιβλίου στο Ιωνικό Κέντρο. Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τη σύζυγο και την κόρη του Ισίδωρου Κιολέογλου για την τιμή που μου κάνουν να παρουσιάσουμε το βιβλίο απόψε και τους ομιλητές της βραδιάς, την Ιωάννα Παππά, τον κύριο Δήμο Αβδελιώδη και τον Ένκε Φεζολλάρι. 
Η βραδιά θα κλείσει με μουσικά η Ελιάνα Νικολοπούλου. 
Σας περιμένουμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου