Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2009

Βρήκα την χαμένη μου ταυτότητα...



Βρήκα την χαμένη μου ταυτότητα, και δε μιλάω μεταφορικά. Από το 1999 που έβγαλα την πρώτη μου αστυνομική ταυτότητα, την έχω αλλάξει 4 φορές με την τελευταία φορά πριν ένα μήνα. Το αστείο είναι πως τις έχω χάσει σε τρία διαφορετικά μέρη. Την πρώτη στη Χίο το 2003, την δεύτερη στην Αθήνα το 2006 και η τρίτη στη Θεσσαλονίκη φέτος.

Φτάνοντας Χίο με περίμενε όμως μία μεγάλη έκπληξη. Πρώτη μου κίνηση όταν μπαίνω στο παιδικό μου δωμάτιο είναι να δω τι έχει αλλάξει η μητέρα μου μιάς και ποτέ δε τα βρίσκω ίδια. Σήμερα όμως βρήκα κάτι που είχα χάσει το 2003... Την πρώτη μου ταυτότητα. Μαζί όμως με την ταυτότητα βρήκα και το πρώτο μου πάσο και το τρίπτυχο της σχολής μου. Θυμήθηκα τότε την μεγαλη στεναχώρια που πέρασα όταν διαπίστωσα πως τα έχασα... Ανεξάρτητα με τις επόμενες φορές που το χα συνηθίσει... Πάντως μέσα σε μία στιγμή γύρισα χρόνια πίσω... Μακάρι να ξανάβρισκα και μερικά χαμένα μου χρόνια αλλά δυστυχώς ο χρόνος κυλάει και αν δεν τον αξιοποιείς πάει χαμένος...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου