Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010

Αξέχαστες συναυλίες - Yann Tiersen 14/06/2006 Θέατρο Λυκαβηττού

Καλοκαίρι 2006. Ήδη έκλεινα τέσσερα χρόνια στην Αθήνα. Τελευταίες μέρες πριν κατέβω Χίο για καλοκαίρι. Δίνω μία παράταση στην παραμονή μου στην πρωτεύουσα για να παρεβρεθώ στην πρώτη συναυλία του αγαπημένου μου συνθέτη στην Ελλάδα. Η ζέστη μεγάλη, η υγρασία υψηλή. Όμως με όρεξη και διάθεση ανεβήκαμε πολλοί μουσικόφιλοι τις πλαγιές του Λυκαβηττού. Μούσκεμα στον ιδρώτα έφτασα στο θέατρο. Αφού πήρα λίγες ανάσες βλέποντας την πόλη της Αθήνας να φωτίζει τον Αττικό ουρανό στράφηκα προς μία καντίνα να πάρω νερό και μετά από κει στην είσοδο του χώρου που θα γινόταν η συναυλία. Δε περίμενα τόσο κόσμο. Βασικά δε περίμενα τόσους λάτρεις του Γάλλου συνθέτη Yann Tiersen, ο οποίος έγινε γνωστός μέσα από την ταινία της Αμελί. Ανεβήκαμε πάνω στο πέταλο. Τι δουλειά είχαμε εξάλλου στη σκηνή; Καθαρή μουσική θα παίξει. Κι όμως έπεσα έξω. Τα φώτα σβήνουν. Πάνω στη σκοτεινή σκηνή με μία δέσμη φωτός πάνω του ο Yann Tiersen καθισμένος σε ένα σκαμπό ξεκινάει να παίζει το πρώτο του μουσικό κομμάτι με ένα αρκοντεόν. Εκεί που άκουγες φωνές και συζητήσεις, τώρα επικρατεί μία σιωπή. Σαν μαγεμένοι όλοι ακούμε το αρκοντεόν. Δε κουνιέται κανείς. Νιώθω τις τρίχες μου να σηκώνονται, ένα έντονο κύμα συγκίνησεις με χτυπάει και στέκομαι να τον ακούω με ανοιχτό το στόμα και τα αυτιά... Μετά το τέλος ένας δυνατός ήχος από παλαμάκια με ξαναφέρνει στη πραγματικότητα. Η ώρα είναι 21 και 52 ακριβώς. Ο Yann Tiersen μας καλησπερίζει και ζητάει από τον κόσμο που είναι στην κερκίδα να κατέβει στη σκηνή διότι θέλει η συναυλία του να είναι ζωντανή, αλλιώς θα επέλεγε ένα μέγαρο. Η μαγική συναυλία ξεκινάει. Μία μαγική βραδιά στα μέσα Ιουλίου του 2006 που θα μείνει για πάντα χαραγμένη στη μνήμη μου και στην καρδιά μου...

2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Laternative!!!!
    YANN TIERSEN....!!!!
    Δεν υπάρχουν λόγια...η μουσική του...απλά σε μαγεύει!!!
    ''C'etait ici'' σίγουρα 2-3 φορές τη βδομάδα θα ακούω το CD αυτό!!!
    Δυστυχώς...δεν έχω παρακολουθήσει συναυλία του,αλλά φαντάζομαι...εκείνη τη μαγευτική...βραδιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχα... μάλλον συνάντησα έναν ομοιοπαθή μου εδώ μέσα. Καλησπέρα Ειρήνη. Καταπληκτική συναυλία το C' etait ici. Πάντως η συγκεκριμένη βραδιά ήταν καταπληκτική. Δυστυχώς από τότε έχει ξανάρθει δύο τρεις φορές αλλά δεν έχω πάει. Όμως σαν εκείνη τη βραδιά δε νομίζω να υπάρξει ξανα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή