Τρίτη, 6 Μαρτίου 2012

Δε θα γίνουμε άνθρωποι ποτέ (;)


Από χθες έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε το βίντεο από τη συναυλία του Γιώργου Νταλάρα στο Ίλιον.
Είναι τραγικό...
Είναι η απόδειξη της τραγικότητας του Νεοέλληνα.
Του Νεοέλληνα που έχει ξεσκιστεί από τους αλήτες πολιτικούς που ο ίδιος έχει επιλέξει και αντί να τα βάλει μαζί τους αναζητάει αποδιοπομπαίους τράγους για να εκφράσει τον θυμό και την αγανάκτησή του.
Δε θα υπερασπιστώ τον Νταλάρα. Σαν καλλιτέχνης αλλά και σαν άνθρωπος είχε μία ιστορία που την πούλησε στο βωμό των χρημάτων. Πόσοι δε το χουν κάνει εξάλλου; Γιατί να κατηγορήσουμε μόνο εκείνον. Ούτε θα τον κατηγορήσω που έχει μία γυναίκα αντιπαθητική και πολιτικό του μνημονίου. Όπως επίσης δε θα τον κατακρίνω για τις πολιτικές του απόψεις. Αν πιστεύουμε στην δημοκρατία πρέπει παράλληλα να σεβόμαστε και τις απόψεις του καθενός, ακόμα κι αν είμαστε αντίθετοι.
Όμως θα κατηγορήσω τον ψευτόμαγκα Νεοέλληνα που πήγε στην συναυλία για να τον βρίσει, για να του πετάξει χαρτιά, νερά, καρέκλες και γιαούρτια ενώ εκείνος τραγουδούσε. Που ανέβηκε με τσαμπουκά πάνω στη σκηνή, κρύβοντας το πρόσωπό του κάτω από κράνη και μαντήλια αλλά κότεψε στο να του επιτεθεί.
Αντιθέτως ο Νταλάρας κέρδισε μία εκτίμηση.
Αποφάσισε εν καιρώ κρίσης να κάνει δωρεάν συναυλίες σε λαϊκές γειτονιές. Ποιος άλλος καλλιτέχνης έχει κάνει αντίστοιχη κίνηση στα κρίσιμα αυτά χρόνια.
Ενώ τον γιουχάρανε και τον απειλούσαν, με χαμόγελο και ψυχραιμία χωρίς να προκαλεί συνέχισε να τραγουδάει και να απευθύνεται σε όλο το κοινό.
Το μόνο του "παράπτωμα" ήταν που εξέφρασε δημόσια την άποψή του για την οποία σε μερικά σημεία συμφωνώ και σε μερικά άλλα διαφωνώ.
Όμως κατηγορώ κάθετα την αντίδραση των τσαμπουκάδων.
Για μία ακόμη φορά αποδείξαμε πως είμαστε ανώριμοι, ευθυνόφοβοι και κομπλεξικοί.
Μακάρι αυτούς τους τσαμπουκάδες να τους βλέπαμε μέσα στη Βουλή.
Και μην ακούσω πως η Βουλή είναι άβατη. Αναζητήστε στο ίντερνετ την εισβολή των αγανακτισμένων Ουκρανών στο κοινοβούλιό τους. Μάθετε με ποιόν τρόπο οι Ισλανδοί καταδικάζουν τους πολιτικούς που τους έφτασαν στη καταστροφή. Ακούστε το δούλεμα που μας ρίξανε οι πολιτικοί μας τόσα χρόνια (και συνεχίζουν να το ρίχνουν μιας και έρχονται εκλογές).
Αναζητήστε τους πραγματικούς εχθρούς της ελληνικής κοινωνίας και μη ψάχνετε αποδιοπομπαίους τράγους για να ξεσπάσετε τον κομπλεξισμό σας.
Καλά μυαλά αδέλφια...

88 σχόλια:

  1. "Το μόνο του παράπτωμα ήταν που εξέφρασε δημόσια την άποψή του για την οποία σε μερικά σημεία συμφωνώ και σε μερικά άλλα διαφωνώ". Δεν βρίσκεις ότι η παραπάνω πρόταση είναι πολύ προβληματική;

    Γιώργος Αρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το μνημόνιο ως γεγονός έχει πολλά σημεία για τα οποία μερικά από αυτά συμφωνούμε και τα θεωρούμε απαραίτητα και άλλα που τα βρίσκουμε άδικα και αδικαιολόγητα. Δε μπορούμε να πούμε ένα κοφτό "Συμφωνώ" ή "Διαφωνώ". Από τη συνέντευξη του Νταλάρα στην τηλεόραση συμφώνησα σε κάποια πράγματα που είπε και διαφώνησα σε κάποια άλλα. Που βρίσκεις το πρόβλημα στην πρόταση αυτή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. στο ότι θεωρείς τη δημόσια έκφραση άποψης ως παράπτωμα.

    Γιώργος Αρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αντιθέτως. Στη συγκεκριμένη πρόταση το θέτω το παράπτωμα αυτό με ειρωνικό τρόπο. Αναζητώ ένα ελαφρυντικό στην αδικαιολόγητη αντίδραση του Νεοέλληνα. Αν ξαναρίξεις μια ματιά στο κείμενο θα δεις πως γράφω το εξής: "Αν πιστεύουμε στην δημοκρατία πρέπει παράλληλα να σεβόμαστε και τις απόψεις του καθενός, ακόμα κι αν είμαστε αντίθετοι.".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οκ, τώρα το κατάλαβα. Μα μου έκανε κι εμένα εντύπωση η αντίφαση!

    Γιώργος Αρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δυστυχώς σπάνια περνάει ο ειρωνικός τόνος στον γραπτό λόγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το ξέρω λόγω δουλειάς - είμαι αναγκασμένος να προβλέπω τι θα μπορούσε να παρεξηγήσει κάποιος ή ακόμα και τι θα μπορούσε να διαστρεβλώσει κακόπιστα. Μπελάς... Βάλε όμως τη λέξη σε εισαγωγικά και καθάρισες!

    Γιώργος Αρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σ' ευχαριστώ για την συμβουλή. Την ακολούθησα και διόρθωσα το δικό μου παράπτωμα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να' σαι καλά. Το παράπτωμα είναι κυρίως δικό μου άλλωστε, που πήγα αμέσως στην λιγότερο πιθανή ερμηνεία. Αλλά μ' αυτά που διαβάζουμε τελευταία, έχω χάσει το μέτρο του λογικού...

    Γιώργος Αρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το ανησυχητικό είναι αυτή η αναγωγή του τραμπουκισμού-φασισμού σε πολιτική άποψη και στάση που δήθεν "δικαιολογείται"..έχουμε χάσει κάθε κριτήριο σκέψης και συμπεριφοράς και είμαι πραγματικά περίεργη να δω το αποτέλεσμα των εκλογών όποτε και εφόσον γίνουν. Γιατί νομίζω ότι μερικοί "ξεχαρμανιάζουν" με μερικά γιαουρτάκια και μετά συνεχίζουν ανενόχλητοι τον ύπνο τους...

    Άννα Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εκεί δυστυχώς θα φανούν όλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αμέ, ζήτω! αν ήμασταν youtube θα έλεγα: "thumbs up για όποιον στεναχωρήθηκε που δεν πέταξε ο ίδιος την καρέκλα στον αριστερό καλλιτέχνη!"

    Mafie Mar

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. συμφωνώ με το άρθρο και προσυπογράφω...!!!

    Ελισαβέτα Στ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Mafie Mar θα μπορούσα να σου απαντήσω αν γνώριζα τον όρο thumbs up.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πίστευα πως θα έτρωγα πάλι κράξιμο με αυτό το κείμενο αλλά με χαροποιεί η μέχρι στιγμής στάση. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Ελισαβέτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το αντίστοιχο "like" του facebook, με τη διαφορά ότι στο youtube δε γίνεται εξίσου άκριτα και ανόητα.

    Mafie Mar

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. σ'έχω κράξει ποτέ...??? δεν θυμάμαι...

    Ελισαβέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αναφερόμουν σε γενική αντίδραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αίσχος και ντροπή!!!

    Πέτρος Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αι καλαί προθέσεις του Νταλάρα στο Νταλαριστάν. Ο καλός ο άνθρωπος που εν μέσω κρίσης βγήκε να τραγουδήσει δωρεάν στις γειτονιές για τον απλό κόσμο. Τη φτωχολογιά. Και οι άχρηστοι τον γιαούρτωσαν. Αχαριστία!

    Στο Νταλαριστάν οι όροι «καλός άνθρωπος» και «ανιδιοτελής καλλιτέχνης» έχουν περίεργο περιεχόμενο.

    Ευαίσθητοι «Νταλαρόφιλοι» θιγμένοι από τη βία των γιαουρτιών εναντίον του τροβαδούρου, αλλά ανενόχλητοι από την εξαθλίωση των πολιτών από τα μέτρα και τα γκλομπ των ΜΑΤ, ρίξτε μια ματιά στο πρόγραμμα των ανιδιοτελών συναυλιών του Νταλάρα http://tinyurl.com/6o87w3z

    Οι 9 από τις 10 συναυλίες γίνονται σε δήμους που ανήκουν στη Β΄ Αθηνών. Ω τι σύμπτωσις! Η Β΄ Αθηνών είναι η εκλογική περιφέρεια της συζύγου του κ. Νταλάρα, βουλευτού ΠΑΣΟΚ.

    Μάλιστα, οι συναυλίες γίνονται «υπό την αιγίδα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης». Τουτέστιν, ο Γεώργιος Νταλάρας κάνει προεκλογικές συναυλίες για τη σύζυγό του, χρησιμοποιώντας δημοτική περιουσία, τουτέστιν περιουσία των δημοτών.

    Οι δημότες, λοιπόν, που μπορεί να μην είναι ψηφοφόροι της κυρίας Νταλάρα ή και του κόμματός της, βλέπουν την περιουσία τους να παραχωρείται άνευ ανταλλάγματος σε ένα επαγγελματία για να κάνει τη δουλειά του.

    Μη σταματάει το μάτι σας στο «ελεύθερη είσοδος». Ας συνεχίσει το μάτι σας και προς το μέσα. Ελεύθερη είσοδος, που; Ποιος πήρε την απόφαση να παραχωρήσει δωρεάν τα γυμναστήρια δήμων; Σε κάθε περίπτωση, λοιπόν, αυτός που είχε «ελεύθερη είσοδο» ήταν ο Νταλάρας και όχι οι πολίτες, οι οποίοι έχασαν τα χρήματα που θα έπαιρνε ο δήμος τους αν νοίκιαζε το χώρο όπως κάνει με κάθε άλλον καλλιτέχνη.

    Ευαίσθητοι Νταλαρόφιλοι, κάντε έναν κύκλο, αγκαλιαστείτε και κλάψτε για τα γιαούρτια που έφαγε ο καλλιτέχνης κι αφήστε εμάς τους υπόλοιπους ήσυχους, να δούμε πως θα ξεμπλέξουμε από την «ανιδιοτέλεια» πολιτικών και καλλιτεχνών. Άντε και την άλλη φορά activia που κάνει καλό και στο έντερο.

    Τζακ ο Σκύλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν υπάρχει πολύ και λίγο μνημόνιο... Όπως ο κάθε Νταλάρας δεν πρέπει να καταδικάζεται για μια στάση ζωής, έτσι και δεν πρέπει με την ίδια ελαφρότητα να απαλλάσεται επειδή δίνει συναυλίες.
    Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει με ποιαν είναι παντρεμένος, ούτε αν η άποψή του είναι αντίθετη με την δική μου (αν και οι απόψεις μας δεν είναι το ίδιο αναγνωρίσιμες και αυτό σηκώνει λίγο ακόμη κουβέντα για το μερίδιο ευθύνης του). Περισσότερο δεν ψάχνω κάποιον να κατηγορήσω έναν Νταλάρα. Όμως δεν μπορώ να κατηγορώ και κάποιον που δεν γνωρίζω. Που δεν ξέρω αν είναι "νεοέλληνας", αν πέταξε το γιαούρτι για να κάνει πλάκα ή επειδή έμεινε άνεργος προχτές... Αν έχει να πληρώσει τα έξοδα του παιδιού του... Αν η ενεργητική βία "του γιαουρτιού" προέρχεται από μια συνεχή παθητική βία. Κι αν τελικά στο πρόσωπο του αφύλακτου Νταλάρα (που έχει εκφράσει μια άποψη δημοσίως) είδε τον πραγματικό εχθρό του.
    Σε μια κοινωνία σε απόλυτη έκπληξη, καλό θα είναι να μην κρίνουμε χωρίς καρδιά. Γιατί τι λιγότερο από το συναίσθημα να μιλήσει την ώρα που ο νους δεν προλαβαίνει; Ανάξιοι είμαστε για κάτι τέτοιο!

    Γιάννης Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλές προθέσεις δεν υπάρχουν και σίγουρα έχουμε μπει σε μία προεκλογική περίοδο. Δεν αναφέρω πουθενά φιλονταλαρικά σχόλια. Αντιθέτως κατακρίνω την αδικαιολόγητη στάση ορισμένων... Νομίζω πως ήμουν αρκετά ξεκάθαρος όπως ήσουν και συ στο σχόλιό σου για το οποίο συμφωνώ απόλυτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Με το συναίσθημα όμως φίλε Γιάννη κάνουμε κάποιες φορές λάθη. Αντιθέτως με την λογική δρούμε πιο ορθά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. "Ο άνθρωπος δε ζει μόνο την προσωπική του ζωή σαν άτομο, μα, συνειδητά ή ασύνειδα, συμμετέχει και στη ζωή της εποχής του και των συγχρόνων του, κι αν ήτανε να θεωρήσει τις γενικές και απρόσωπες βάσεις της ύπαρξής του σαν άμεσα κι αυτονόητα δεδομένα και να ’ναι τόσο μακριά από την ιδέα ν’ ασκήσει πάνω τους την κριτική του... τότε είναι, σίγουρα, πολύ δυνατό, ότι θα νιώθει την ηθική του διάθεση ακαθόριστα επηρεασμένη από τις ελλείψεις τους." Είπε κάποτε κάποιος αλλά δεν ήξερε οτι προτού να ορίσει το πως ο άνθρωπος έμπρακτα αποδεικνύει οτι είναι έλλογο ον, έπρεπε προηγουμένως να ορίσει τι είναι που να πάρει αυτό το έλλογο ον...

    Αναφορικά με το Νταλάρα μεμονωμένα...έχω να πω πως εχω μια φυσική απέχεια σε ο,τι είναι δήθεν και σε ανθρώπους που μεθοδευμένα και επιτειδευμένα προσπαθούν να δείξουν οτι είναι κάτι παραπάνω από αυτό που είναι αλλά και από αυτό που μπορούν, ενώ το πιο τίμιο και ειλικρινές θα ήταν να παρουσιαστούν όπως είναι απλοί άνθρωποι όπως όλοι μας...

    Με έπιασε πολυλογία ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Pansofix. Πολύ σοφό το σχόλιό σου και δυστυχώς με φέρνεις σε δύσκολη θέση διότι ανοίγεις πολλά θέματα στα οποία θα θελα να σου απαντήσω. Οι άνθρωποι σήμερα χωρίζονται σε δυο κατηγορίες. Τους απαθείς και τους ενεργούς. Όσο πιο ενεργός είσαι τόσο περισσότερα προσφέρεις στην κοινωνία είτε θετικά είτε αρνητικά. Το να διαφωνείς όμως και να εκφράζεσαι με βία το μόνο που δείχνει είναι έλλειψη παιδείας και επιχειρημάτων. Ο Νταλάρας είναι μία ελαφριά προσωποποίηση του δηθενισμού. Κι εμένα με εκνευρίζουν οι δήθεν. Τους αγνοώ όμως. Δεν τους απειλώ. Ούτε ξεσπάω πάνω τους. Στο συγκεκριμένο κείμενο εντυπώσεις κερδίζει ο δήθεν Νταλάρας και όχι ο ταλαιπωρημένος λαός.

      Διαγραφή
  25. Η συναίσθηση δεν διαφέρει και πολύ από την λογική. Αντιθέτως στην συναίσθηση ένας έρχεται σε μια κατάσταση εξομοίωσης της αίσθησης ενός δεύτερου ατόμου (μέσω μια πολύπλοκης διαδικασίας των εγκεφαλικών κυττάρων). Η συναίσθηση λοιπόν δεν είναι αντίθετη τηε λογικής, αλλά μια λογική συμ-πάθειας του πρώτου ατόμου προς το δεύτερο.
    Τι θέλω να πω... ότι απλά το συναίσθημα είναι να φέρουμε τον εαυτό μας στην θέση του και αν αηδιάσουμε να μας πετάξουμε γιαούρτι!

    Γιάννη Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως θα ένιωθες εσύ πάνω στη σκηνή όταν οι από κάτω σε γιαουρτώνουν επειδή έχεις πει κάτι το οποίο λογικό είναι να χει προκαλέσει ορισμένους... ίσως αρκετούς.

      Διαγραφή
  26. Στο θέμα του Νταλάρα πάντως δεν έχω καταλάβει ακριβώς τι έγινε κ έκανε δηλώσεις περί εθνικής κυριαρχίας..
    Με ποιό σκεπτικό? Ότι θα συμφωνήσουν όλοι με χαρά κ θα τον συγχαρούν?
    Κ ως τί το είπε αυτό? Με ποιά ιδιότητα?
    Tο υπογραμμίζω αυτό γιατί οι δημόσιες δηλώσεις απέναντι σε πλήθος κόσμου δεν έχουν την ίδια βαρύτητα σαν τη γραπτή δήλωση σε ένα blog. Δεν είναι απλά μια άποψη, προσπαθεί να πείσει σε πολιτικό επίπεδο κ ανθρώπους που πήγαν να τον δουν για την καλλιτεχνική του υπόσταση.
    Δεν γράφω τα παραπάνω για να διαφωνήσω αλλά για να δώσω πιο σφαιρική υπόσταση στο θέμα.

    Γιώργος Τσ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ‎...έχουμε χάσει το νόημα του γιατί και σε ποιούς ξεσπάμε!Από χθες όλοι όσοι δεν χωνεύουν τον Νταλάρα βρήκαν ευκαιρία να βγάλουν το άχτι τους.και οκ δεν χωνεύεις έναν καλλιτέχνη,αλλά εσύ που τάχα μου δήθεν νιώθεις ότι σε κλέβει και ότι έχει κάνει λεφτά με τα λεφτά σου,είμαι σίγουρη πως Σάββατο βράδυ πας και αφήνεις τα ωραία σου 50άρικα στα μαγαζιά της Πειραιώς,χωρίς να σου καίγεται καρφάκι για το πως ο ιδιοκτήτης του εκάστοτε μαγαζιού έχει κάνει περιουσία!!!και επιτέλους θα ήθελα πολύ να δω εσένα που φοράς κουκούλα και κράνος τι θα ψηφίσεις τελικά στις επερχόμενες εκλογές...γιατί δεν βλέπω να πετάς γιαούρτια εκεί που πρέπει...

    Λίδα Παπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλησπέρα σε όλους ξανά. Γύρισα από την δουλειά και έπεσα σε πολλά σχόλια. Λοιπόν ξάδελφε Τζόρτζ δέχομαι την ανησυχία που εκφράζεις με το σχόλιό σου. Όταν βγαίνει ο κάθε "επικίνδυνος" με την ταμπέλα του πολιτικού και όχι μόνο λέει την μαλακία του αλλά και την ψηφίζει εμείς τρώμε δακρυγόνα και ξύλο στους δρόμους. Όταν βγαίνει όμως ένας καλλιτέχνης (μας αρέσει δε μας αρέσει καλλιτέχνης είναι) και λέει την δικιά του άποψη δεν είναι σωστό να ξεσπάμε πάνω του επειδή δε μπορούμε να ξεσπάσουμε σε άλλους. Ο Νταλάρας και ο κάθε Νταλάρας μπορεί να πει την άποψή του με την ιδιότητα του ελεύθερου πολίτη μίας δημοκρατικής χώρας. Αυτό μπορεί να το κάνει ο καθένας. Το κάνω κι εγώ μέσα από αυτό το ιστολόγιο. Τι σημαίνει αυτό; Πως αν κάποιος διαφωνεί πρέπει να με λιντσάρει; Λίδα συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιό σου. Δεν έχω να προσθέσω κάτι παραπάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. aisxos htan auta pou elege!! den theloume allous prodotes exoume arketous kai liga tou kanan!!

    Panagiotis P.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Άλλο έκαναν και θα τρέξουμε να τους ψηφίσουμε κιόλας σε λίγες μέρες... Και συ λες για κάποιον που έχει μια άποψη; Δλδ αν υπάρχουν κάποιοι που διαφωνούν με την δική σου άποψη, να έρθουν στον χώρο της δουλειά σου και να σε προπηλακίσουν;

    Πέτρος Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. otan h apopsh kapoiou einai kata ths plhopshfeias tou laou kai apo pisw oikonomaei kai prodidei ta ellhnika sumferonta kai kanei sunaulues kata tou mhmoniou se prokalei!! kala tou kanan!! sthn epomenh sunaulia tha paw kai egw na ton kraksw!!

    Panagiotis P.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. thn apopsh tou na thn krathsei gia thn parth tou na mhn vgainei dhmosia kai na leei malakies!! ta ithele o kwlos tou!!

    Panagiotis P.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αν την εβγαλες την πλειοψηφια εσυ να μην κάνουμε εκλογές; Πάντως τα γκαλοπ αλλα λένε, ότι έχει την πλεοψηφία...

    Πέτρος Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. poios exei thn pleiopshfia o ntalaras??

    Panagiotis P.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ο χώρος που είναι ενταγμένος...

    Πέτρος Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. κι ακόμα και να μην την έχει, σίγουρα δεν την έχει και κανένας από μας ούτε το δικαιώμα να συμπεριφέρεται έτσι

    Πέτρος Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. giati evale upopsifiothta kapou kai vghke kai den to kserw?? as valei na doume an exei thn pleiopshfia!!! oute autos exei to dikaiwma na vgainei sthn tv kai na leei malakies kai o kosmos apo katw na peinaei!! etsi apla dinei esu thn ethnikh sou kuriarxia?? as tragoudaei kalutera kai as afhsei ta politika!! o kathenas einai upeuthunos twn praksewn tou kai otan prokaleis me auta pou les tha exeis kai ta analoga apotelesmata!! pws ginete na eisai uper ths meiwshs ths ethnikh sou kuriarxia kai meta na kaneis sunaulies kata tou mnhmoniou mporeis na mou to ekshghseis?? aplws oikonomaei kai mas pernaei gia xazous

    Panagiotis P.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Διαφώνησε μαζί του έχεις όλο το δικαίωμα αλλά μέχρι εκεί, όχι να επικρατήσει ο νόμος της ζούγκλας. Αλλά για ποια εθνική κυριαχία μιλάς ρε Παναγιώτη; Αν την είδες πουθενά, δείξτην και σε μας...

    Πέτρος Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Και δεν μιλάω τώρα με το μνημόνιο έτσι...

    Πέτρος Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. sumfwnw mas ta exoun parei ola alla oxi kai na vgainei o laikos tragoudisths kai na leei eimai uper!! dhladh exoun thrasos orismena atoma pou apo ton lao exoun kanei lefta!! kai o laos tha tous katevasei pali apotoma!! tetoia atoma kata thn gnwmh mou theloun kseftilisma!!! gia na skeftontai prin milane!!

    Panagiotis P.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Το να μην συμφωνεις με τις αποψεις του είναι θεμιτό... Αν έπρεπε να συμβαίνει αυτό που λες δλδ το ξεφτλισμα του καθενο θα ηταν σε ημερησια διαταξη...

    Πέτρος Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Και όχι μόνο σε δημόσια πρόσωπα, αλλά και ανάμεσά μας στην καθημερινότητα... Νομίζω χανουμε το όποιο δίκιο μας με τετοιες συμπεριφορες.

    Πέτρος Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Δεν συμφωνείς μαζί του τον απαξιώνεις, δεν πας στις συναυλίες του, δεν στηρίζει τις δουλειές του, αδιαφορείς, τον αγνοείς...

    Πέτρος Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. autos den exei mono apopsh!! alla koroideuei ton lao se prokalei!! oute epixeirhmata oute tipota!! mono lefta vlepoun ta matia tou!! exei poses viles me thn gunaika tou,vgainei kai leei auta pou leei kai meta erxetai kai kanei sunaulies gia ton lao kai kata tou mhmoniou!! eksorgizesai file mhn to psaxneis ta thelei kai ta pathainei, egw den eipa na ton skotwsoun !! kai otan leme dhmokratia exoume to leme pleon san karamela les kai epeidh exoume dhmokratia prepei o kathenas na kanei oti tou kaulwsei xwris epiptwseis!!

    Panagiotis P.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. kapoia atoma zoun ston diko tous kosmo !! nomizeis oti ama adiaforhseis autos pikrathike?? opws autos vgainei dhmosia kai leei malakies kai anagastika tha akousw auta pou leei etsi kai autos prepei na katalavei ti leei o laos!!

    Panagiotis P.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Λεφτά βλέπουν αλλα όχι μόνο λεφτά. Ο άνθρωπος έχει κάνει κι ενα σωρό δωρεάν συναυλίες και εκδηλώσεις για φιλανθρωπικούς σκοπούς. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

    Πέτρος Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Σας προσήψαν επίσης ότι συμφωνήσατε με τον Θεόδωρο Πάγκαλο που δήλωσε στον γαλλικό ραδιοσταθμό Europe 1 ότι στα πλαίσια μιας ομοσπονδιακής Ευρώπης, δεν τον ενοχλεί η απώλεια της εθνικής μας κυριαρχίας

    Από πού προκύπτει αυτό; Βρισκόμουν στην εκπομπή της Πόπης Τσαπανίδου που με ρώτησε αν θεωρώ ότι χάνουμε την εθνική μας αξιοπρέπεια. Απάντησα αμέσως πως συμφωνώ αλλά πώς δεν μου αρέσουν καθόλου οι υπερβολές κι εξήγησα πως η εθνική μας αξιοπρέπεια ούτε χάνεται, ούτε πλήττεται τώρα. Είναι παραχωρημένη από την εποχή της Βάρκιζας κι όχι μόνον, γιατί Τσώρτσιλ και Στάλιν έκαναν τη μοιρασιά, διευκολύνοντας την παρουσία των ΗΠΑ, αλλά και γιατί η Σοβιετική Ένωση θεώρησε ότι τα παιδιά μας που πολεμούσαν στα βουνά ήταν κρέας για σφαγή. Δίκιο είχαν εκείνοι που προδομένοι από τα κόμματα έχασαν το κεφάλι τους στα Τρίκαλα. Από κει πέρα σε όλες τους τις διαδρομές, τα κόμματα δεν μπόρεσαν να απαντήσουν σ΄ό,τι οραματίστηκε ο λαός. Η αλήθεια, όμως, δεν κοιμάται.

    Πέτρος Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. to pas makria to thema twra!! :P

    Panagiotis P.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Σε ρώτησα και πιο πριν για ποια εθνική κυριαρχία μιλάμε.Κι αν θες να σε παω και πιο κοντά... Γιατι δεν πεταξαν γιαουρτια σ' αυτούς που τόσα χρόνια μας λένε «ότι τα σύνορα της Ελλάδας, πρέπει να τα δει ως σύνορα δικά της και η Ε.Ε.; Γιατί ειπωθηκε με υπονοούμενο; Εθνική κυριαρχία αλά καρτ;

    Πέτρος Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. giati tous allous tous fulane 100 atoma nomizeis oti den tha tous petagan an vriskan thn eukairia?? fanhke sthn 28h oktovriou me tis parelaseis!! autos omws den einai politikos kai den katalavainw ton rolo tou pou empleketai kai oi alloi lene thn apopsh tous alla den kanoun sugentrwseis kata tou mhnomoniou kai na to paizoun laikoi!

    Panagiotis P.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Εσυ κι εγω δλδ μπορουμε να το δηλωνουμε και να το εκδηλωνουμε δημοσια στις παρεες και τις συγκεντρωσεις μας, κι αυτος δεν μπορει για είναι καλλιτέχνης και δημόσιο πρόσωπο; Άλλωστε είναι από τους λίγους καλλιτέχνες που έχει συμμετάσχει σε άπειρες εκδηλωσεις, πορείες κτλ στην ζωή του...

    Πέτρος Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. πρόσεξε δεν υπερασπίζω την άποψή του με την οποία μπορεί να συμφωνώ ή να διαφωνώ, αλλά με το δικαιώμά του να την λέει...

    Πέτρος Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. poies ekdhlwseis pou phgaine sthn kupro na kanei sunauleies kai kala dwrean kai vgei sthnfora oti eperne posa lefta apo pisw?? pws tis ekane tis viles kai autos kai h gunaika tou??? ase mas re file!! ti ton uposthrizeis ton poulhmeno

    Panagiotis P.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. entaksei mhn epanalamvanomaste exoume diaforetikh apopsh!! sou eipa prin poia einai h diafora!! antifaskoun ta logia tou me tis prakseis tou kai einai koroidia!!

    Panagiotis P.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Το ότι έκανε περισσότερα χρήματα από κάποιους, τα έκανε γιατί είχε απήχηση στον κόσμο και με την δουλειά του, δεν τα έκλεψε και δεν μπορείς να απαξιώσεις τους αγώνες του..

    Πέτρος Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ούτε την εξήγηση του την δέχεσαι όμως...

    Πέτρος Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Οπότε αφού διαφωνούμε να ανταλλάξουμε και κανα γιαουρτάκι ή κανένα βρισίδι σύμφωνα με τους νέους κανόνες...

    Πέτρος Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. me sumpatriwtes mou den tha antallaksw pote giaurti alla me poulhmenous prodotes nai!! poious agwnes exei kanei o ntalaras gia pes mou?? pleon den tha exei kai tosh aphxhsh ston kosmo opws dexotan ta xeirokrothamata palia pleon tha dexetai mono moutzes!!!

    Panagiotis P.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. na paei na zhsei stous filous tou tous tourkous kai na leei oti to aigaio anhkei sta psaria tou!!

    Panagiotis P.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. mono ekei pleon mporei na parei kana xeirokrothma!!

    Panagiotis P.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. δλδ αν δουμε το καλοκαιρι το ΟΑΚΑ με 80.000 κοσμο σε συναυλια του Νταλαρα, θα είναι ή φιάσκο ή οφθαλμαπάτη;

    Πέτρος Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. sta oneira sou mporei!! an einai oi misoi allodapoi mesa sto ghpedo kai oi alloi misoi anarxoaristeroi mporei alla kai pali duskola,me thn kamia

    Panagiotis P.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ektos kai an exoun paei gia na ton kraksoun!!

    Panagiotis P.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Καλησπέρα και στους δυο σας. Μόλις επέστρεψα από την δουλειά και διάβασα τον διάλογό σας. Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Πέτρο και θα διαφωνήσω με τον Παναγιώτη. Οπότε θα απευθυνθώ στον Παναγιώτη. Βάση των όσων είπες δικαιολογείς την στάση του καθενός να γιαουρτώνει τον καθένα με τον οποίον διαφωνεί. Και παράλληλα είπες πως στην επόμενη συναυλία θα πας να το κάνεις κι εσύ. Στους πολιτικούς δε μπορείς να το κάνεις επειδή φρουρούνται από εκατό άτομα. Στα μέλη της Χρυσής Αυγής που δε φρουρούνται θα πας να πετάξεις γιαούρτια σε περίπτωση που δε συμφωνείς με τις απόψεις τους; Ναι ή όχι και γιατί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Σε όλη του την πορεία ό,τι και να πούλησε , ό,τι και να αγόρασε αφορά τον ΄ιδιο και τους γύρω του.Αλλωστε όλοι μας έχουμε καταφύγει κατα καιρούς σε "τεχνάσματα επιβίωσης ή επικράτησης".....Προσωπικά θεωρώ πως ο Νταλάρας είναι ο καλύτερος στο χώρο του.....Και στην "τελική"απέδειξε πως έχει το θαρρος να εκφράζει την άποψη του ( χωρίς να τον θεωρώ έστω και στο ελάχιστο βλάκα ) με τις όποιες συνέπειες....

    Πάρις Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. παρι,,,, θα μπορουσα να συμφωνισω αν προσεθετες την λεξη "νομιμα" στα τεχνασματα επιβιωσης και επικρατησης...

    Παναγιώτης Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. φυσικα συμφωνουμε ως κομπλεξικοι νεοελληνες. αν δεν συμφωνουσαμε θα ειμασταν οι αλλοι χιλιαδες νεοελληνες..εκεινα τα ακομπλεξαριστα προβατα, που εβλεπαν, χειροκροτουσαν και...βελαζαν. η οι άλλοι..εκεινοι οι κομπλεξικοι³ νεοελληνες που το μονο που ξερουν να κανουν ειναι να προσβαλουν το λαο, θαρρεις και ειναι παριζιανοι (και να ΄ταν οι παριζιανοι καλυτεροι, ντεφ να παει)

    Άνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Άνα αφού συμφωνείς με το γιαούρτωμα και το φασκέλωμα θα θελα να σε ρωτήσω κιεσένα. Στα μέλη της Χρυσής Αυγής που δε φρουρούνται θα πας να πετάξεις γιαούρτια σε περίπτωση που δε συμφωνείς με τις απόψεις τους; Ναι ή όχι και γιατί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. και τι ειδους επιχειρημα ειναι αυτο τωρα; οχι. μονη μου δεν θα πηγαινα, εσυ;

    Ανα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ουτε εγώ θα πήγαινα. Όπως δε θα πήγαινα και στον Νταλάρα και στον κάθε Νταλάρα να ξεσπάσω μία οργή που καλό θα ήταν να την ξεσπούσα σε έναν πολιτικό ή σε ένα πραγματικό λαμόγιο. Την ερώτηση στην έκανα επειδή βρίσκω μία συμπάθεια στο γιαούρτωμα του Νταλάρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. τοτε γιατι γιαουρτωνεις τους νεοελληνες συνεχως.

    Ανα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Δεν έχω γιαουρτώσει κανέναν. Έχω πονέσει κι εγώ μ' αυτά τα μέτρα. Όσοι με ξέρουν το γνωρίζουν. Κρατάω την οργή μου γι' αυτούς που πρέπει να την εκφράσω. Από το ιστολόγιο αλλά και από συζητήσεις που προσπαθώ να κάνω θέλω να δείχνω κάποιες λάθος κινήσεις που κάνουμε ως λαός και καλό θα ταν να τις αποφεύγαμε και να κινούμασταν πιο ώριμα και αποτελεσματικά. Φυσικά δε περιμένω να συμφωνήσετε όλοι. Κάποιοι βρίσκουν τις απόψεις μου σωστές και κάποιοι άλλοι λάθος. Δίνω σημασία σε όσους έχουν την δικιά τους άποψη ώστε να μπορέσω να αποκτήσω μία πιο σφαιρική εικόνα. Για να γίνομαι έτσι πιο σωστός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ‎"Ζήτω κομπλεξικέ Νεοέλληνα. Για μια ακόμη φορά έδειξες ποιος είσαι..."..αυτο ειναι η χειροτερη μορφη γιαουρτοματος που μπορεις να κανεις, μιας και ειναι εκ του ασφαλους...απο εκει και περα να σε παραπεμψω στον κολοκοτρωνη, που οχι μονο γιαουρτωνε νταλαρινους, αλλα τους επαιρνε και τα κεφαλια..απο καπου πρεπει να αρχισεις και ξεκινας απο κατω..αλλωστε ο προδοτης ειναι προδοτης, οπου και να καθεται

    Ανα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Οτι ο Νταλάρας δηλαδή απέχει πολύ από τον χαρακτηρισμό αυτό του πραγματικού λαμόγιου?

    Η άποψή σας μπορεί στο βάθος της να έχει και δόση αλήθειας και ό,τι άλλο θέλετε, για ακόμη μια φορά ωστόσο καταλήγετε κι εσείς στον ίδιο κομπλεξισμό για τον οποίο εντόνως και ακαταλήπτως κατηγορείτε τους νεοέλληνες, στους οποίους θεωρείτε προφανώς πως δεν ανήκετε.

    Φρύνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ναι πράγματι. Εξοργίζομαι με την ηλιθιότητα αυτή. Επειδή κάποιοι δε μπορούν να ξεσπάσουν στα λαμόγια τους πολιτικούς πρέπει να βγάλουν όλη την οργή τους σε έναν άνθρωπο που είπε την άποψή του; Δε ξέρω τι παιχνίδια παίζονται πίσω από την πλάτη του Νταλάρα και δεν ασχολούμαι με τα σωστά στοιχεία που μου στειλε ο Τζακ. Αυτά είναι άλλο θέμα που μπορούμε να το θήξουμε ξεχωριστά. Στη συγκεκριμένη περίπτωση οι οργισμένοι χάνουν το δίκιο τους. Δε θεωρώ προδότη τον Νταλάρα που είπε μία γνώμη. Προδότες θεωρώ τους πολιτικούς που δε διαβάζουν τα μνημόνια και τα ψηφίζουν χωρίς να χουν άποψη. Αυτοί είναι οι επικίνδυνοι. Αυτοί όχι γιαούρτι αλλά γκιλοτίνα θέλουν... Τους ξέρουμε όλοι... Τους έχουμε αναφέρει όλοι. Μη βρίσκουμε μεταξύ μας εχθρούς. Οι εχθροί είναι εκεί. Και την πρώτη απάντηση θα την πάρουν στις εκλογές που έρχονται... Οι επόμενες απαντήσεις θα ρθουν με τον καιρό... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Η προκατάληψή σας επίσης και η αδυναμία σας να εμπιστευθείτε τον νεοέλληνα είναι αυτή που θα μας πηγαίνει για πάντα πίσω.

    Σας συμβουλεύω να καθυσηχαστείτε και να πάψετε εάν είναι δυνατόν να ηθικολογείτε, γιατί ενώ ο ίδιος μιλάτε για αποδιοπομπαίους τράγους φαίνεται πως βρήκατε στο πρόσωπο "του άχρηστου και τραμπούκου" για εσάς νεοέλληνα τον δικό σας προσωπικό αποδιοπομπαίο τράγο.

    Φρύνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Δεν το θεωρώ αποδιοπομπαίο τράγο τον τραμπούκο Νεοέλληνα. Τον βρίσκω στάσιμο και οπισθοδρομικό. Μακάρι να κοιτούσαμε όλοι μπροστά και να φεύγαμε έτσι προς ένα καλύτερο μέλλον. Κατηγορώ την ανόητη συμπεριφορά. Κατηγορώ την ανωριμότητα. Δεν βιαιοπραγώ. Δείχνω μέσα από την δική μου ματιά το πρόβλημα και προσπαθώ να το περάσω μέσα από αυτό το ιστολόγιο και να κάνω διαλόγους. Δε πετάω γιαούρτια και δεν απειλώ κανέναν. Τέλος δεν καθησυχάζομαι όσο βλέπω αυτήν την κατάσταση. Θέλω καλύτερη κοινωνία. Θέλω ένα καλύτερο μέλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. οποιος δηλωνει οτι συμφωνει με την παραδοση της εθνικης κυριαρχιας στον εχθρο, κατ εμε δεν του φτανει μονο το γιαουρτι..αλλα τι κανουμε, μικρος ξεκιναει ο ανθρωπος και μεγαλωνει μεσα στις καταστασεις. ο ελληνας εξασκειται αυτην τη στιγμη και αφηστε τον στην ησυχια του...το ολο σου ποστ το βρισκω ανοητο, ανουσιο και τελειως αχρηστο...γιαουρτωσαν τον Νταλαρα..να παμε να εξομολογηθουμε. κι εγω προσωπικα τελευται φορα ασχοληθηκα. δεν προκειται να ξαναπατησω μεσα στο μπλογκ σου.

    Ανα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Κρίμα που δε μπορείς να καταλάβεις τα νοήματα αυτού του ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ο λαος θα αντιδρασει βολεμενοι κι εσεις θα μοιραζετε πατεσπανια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. george h xrush augh pou kollaei?? giati na tous giaourtwsw?? kai den eipa me opoion den sumfwnw na ton giaourtwsw!! me opoion kanei thn zwh tou ntalara tou dithen aristerou kai vgainei dhmosiws kai prokalei ton lao tha giartouna!!sthn ousia sou leei apo monos tou elate na me giaurtwsete den ftaiei o kosmos. kai o mixaloliakos den froureite?? ti nomizeis??kai esu thelw na mou apanthseis apo kai ws pou o ntalaras apo tragoudisths vgainei sthn tv kai asxoleitai me ta politika?? ti sumferon exei??thelei na kalupsei tyhn gunaika tou pou psifhse thn prodosia ths elladas??

    Panagiotis P.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Σε ένα σημείο υποστήριξες το γιαούρτωμα σε όσους έχουν αντίθετη άποψη. Οπότε αναρωτήθηκα αν έχεις αντίθετη άποψη με την Χρυσή Αυγή θα γιαούρτωνες κάποιο μέλος της; Ο Μιχαλολιάκος φρουρείται από μέλη της Χρυσής Αυγής. Δε σου λέω να φτάσεις σε τόσο δύσκολο στόχο. Σου θέτω έναν πιο εύκολο. Ένα απλό μέλος. Όσο για τους δήθεν αριστερούς θέλω να σου επισημάνω ονόματα άλλων δήθεν αριστερών που παίρνουν αποφάσεις για σένα και μας έχουν φτάσει στη σημερινή κατάντια. Ο Νταλάρας και ο κάθε Νταλάρας μπορεί να βγει στη τηλεόραση και να πει την άποψή του. Ο καθένας έχει κίνητρα διαφορετικά. Δε με νοιάζουν οι απόψεις του ούτε η περιουσία του. Με νοιάζει η λάθος συμπεριφορά του όχλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. esena dhladh se noiazei mono ti kanei o laos alla den se noiazoun ta kinhtra kai oi apopseis twn lamogiwn!! se kanena shmeio den to uposthriksa sou eipa mono gia pio logo tha giaourtwna!! kai enas politkos foreas exei kapoies apopseis eite xrush augh eite opoiodhpote allo komma asxeta an sumfwnoume h oxi!! o ntalaras ti ekprwsopei?? h xrush aygh tha ginoun ekloges kai tha apofasisei o laos an thelei na mpei sthn voulh egw giati na tous giaourtwsw??/ enw o allos o dosilogos oute upopshfios einai oute tipota!! tragoudisths einai kai opws to anevase o laos tosa xronia kai etrwge lefta etsi apotoma tha ton ksanakatevasei!!

    Panagiotis P.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Με το ίδιο σκεπτικό κι εσύ φίλε μου από τη στιγμή που δεν είσαι πολιτικός δε μπορείς να εκφράσεις τη γνώμη σου για πολιτικά θέματα. Νομίζω πως ο καθένας έχει το δικαίωμα να λέει τη γνώμη του είτε είναι καλλιτέχνης είτε οτιδήποτε άλλο. Αν έχεις επιχειρήματα μπορείς να διαφωνήσεις και να ανοίξεις διάλογο μαζί του. Ίσως τελικά να διαπιστώσεις πως έχει δίκιο ή να του αλλάξεις την γνώμη. Αυτό ονομάζεται πολιτισμός. Με το να τον βρίσεις ή να τον γιαουρτώσεις χάνεις το δίκιο σου (εφόσον το έχεις).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. egw omws file den vgainw sthn tv na prokalesw dhmosiws!! kai den exw viles apopisw mou oute ekana sunaulies gia filanthrwpiko skopo kai eperna apo thn pisw porta lefta kai oute h gunaika mou pshfise to mnhmonio pou katadikazei oloklhro lao ...
    otan les kati na to uperaspizesai kai na mhn to paizeis ksafnika laikos gia na vgaleis fraga giati tha exeis autes tis antidraseis!!! egw den exw petaksei pote giaourti kai apoto vlepeis kanw suzhthseis kai lew ta epixeirhmata mou alla sthn sigekrimenh periptwsh auto to atomo einai san mou leei ela na me giaourtwseis!!

    Panagiotis P.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Το λάθος του Νταλάρα είναι πως τράβηξε την προσοχή πάνω του... Όμως οι εχθροί είναι μέσα στη Βουλή... Εκεί κρύβονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή