Στις μέρες μας τα μουσεία είναι οι "αποθήκες" της τέχνης και της ιστορίας. Πρώτος τους ρόλος είναι να φέρουν κοντά τους ανθρώπους με τον πολιτισμό του κάθε τόπου και σε δεύτερο ρόλο είναι χώρος μελέτης ιστορικών και λοιπών ειδικών για μελέτες που βοηθούν στη ανάπτυξη της γνώσης.
Σε κάποιες χώρες, όπως την Βρετανία, τα μουσεία είναι δωρεάν για το κοινό. Αυτό δίνει περισσότερη ελευθερία στη διοχέτευση της γνώσης προς τους ανθρώπους. Σε άλλες χώρες, (στις περισσότερες δηλαδή), δίνεται ένα αντίτιμο για να καλυφθούν οι ανάγκες και η λειτουργικότητα των χώρων.
Η Ελλάδα πήγε ένα βήμα πιο πέρα. Ο πρωθυπουργός έχει μετατρέψει το Μουσείο της Ακρόπολης σε προσωπικό του σαλόνι. Το ίδιο έκανε και ο προηγούμενος πρωθυπουργός, ο Παπανδρέου, ο οποίος συνόδευε όλες τις "σημαντικές" προσωπικότητες - δημιουργούς της οικονομικής κρίσης, στις αίθουσες του μουσείου. Μη ξεχνάμε πως το μουσείο το χουν χρησιμοποιήσει και "προσωπικότητες" της προπαγανδιστικής τηλεόρασης για να παρουσιάσουν ποιητικές συλλογές.
Η εκμετάλλευση του συγκεκριμένου μουσείου από τους τελευταίους πρωθυπουργούς και των παπαγάλων τους, αποδεικνύει μία αλήθεια. Από τη μία οι προσωπικότητες-παπαγάλοι του συστήματος θέλουν να κλέψουν λίγη από τη δόξα αυτού του χώρου (μεγάλη ασέβεια προς τον θησαυρό και την ιστορία αυτού του μουσείου) και από την άλλη το Νέο Μουσείο Ακρόπολης λειτουργεί ως κάψουλα που κρύβει όλα τα δεινά του ελληνικού λαού από τους υπολοίπους Ευρωπαίους εταίρους. Ένας χώρος μοντέρνος κι "ευρωπαϊκός", συγκρατεί έξω από τις τζαμαρίες του όλη τη σαπίλα που επικρατεί μέσα στο Λεκανοπέδιο αλλά και στον υπόλοιπο Ελλαδικό χώρο.
Αυτό δείχνει πως ο πρωθυπουργός μας δεν σέβεται τον θησαυρό που φυλάσσεται στο Μουσείο της Ακρόπολης (δε θέλω να υποτιμήσω τον θησαυρό των άλλων μουσείων αλλά αναφέρομαι συγκεκριμένα στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης διότι αυτό εκμεταλλεύονται όλοι). Μπορώ να σας το επιβεβαιώσω αυτό με το να σας βάλω να συγκρίνετε εικόνες του Σαμαρά και του Παπανδρέου (παλιότερα) μαζί με άλλα πολιτικά πρόσωπα να δίνουν χειραψίες και να φωτογραφίζονται στους χώρους του μουσείου με πίνακες του 19ου αιώνα που μας έχουν εξοργίσει επειδή παρουσιάζουν εκδηλώσεις που είχαν πραγματοποιηθεί στις αίθουσες με τα Μάρμαρα του Παρθενώνα στο Βρετανικό Μουσείο.
Οι κινήσεις αυτές δείχνουν έλλειψη παιδείας και γνώσης από ανθρώπους που κρατάνε τη τύχη της Ελλάδος στα χέρια τους. Η φωτογραφία του σκοπευτή με τον Παρθενώνα να καθρεφτίζεται στην γυάλινη πρόσοψη του μουσείου, δείχνει με μεγάλη επιτυχία την απουσία της ελευθερίας, της παιδείας, του σεβασμού και της δημοκρατίας σ' αυτόν τον τόπο.
Εκει οπου ξεκινουν οι μετοπες με τις παραστασεις... Στην αντανακλαση του 2014 εχουνε καποιον με οπλο... Κι ομως ειναι ολη η αληθεια
ΑπάντησηΔιαγραφήΜία φωτογραφία και δύο απλές προτάσεις, εκφράζουν με τον πιο όμορφο τρόπο την κατάντια αυτού του ετοιμοθάνατου συστήματος.
ΑπάντησηΔιαγραφή