Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2010

Έφυγε το διπρόσωπο 2009



Ένας χρόνος στην πλάτη μας επιπλέον... Έφυγε μία χρονιά πολύ περίεργη... Συνήθως περνάει ένας χρόνος και αναλύοντάς τον βγάζουμε ένα συμπέρασμα... Μας άρεσε, δεν μας άρεσε...

Η συγκεκριμένη χρονιά είχε πολύ καλά και πολύ άσχημα γεγονότα. Αυτό με κάνει να μην μπορώ να βγάλω κάποιο συμπέρασμα. Σε αυτή τη χρονιά ολοκλήρωσα κάθε μου υποχρέωση με την σχολή και ορκίστηκα, οπότε μου έφυγε ένα μεγάλο βάρος που κουβαλούσα καιρό. Η επαγγελματική μου σταδιοδρομία πήγε από το καλό στο καλύτερο, απόκτησα κάποιο κύρος με την επίτευξη του έργου μ' αποτέλεσμα να λειτουργώ και να δουλεύω με άλλον αέρα. Έκανα υπέροχα γεννέθλια και έζησα μία πολύ ζωντανή και θερμή ονομαστική γιορτή διαπιστώνοντας πως έχω πολύ κόσμο γύρω μου που μ'αγαπάει. Διάφορες οικογενειακές υποθέσεις έκλεισαν με αίσιο τέλος. Επισκέφθηκα επιτέλους την πόλη των ονείρων μου, το Παρίσι. Και άλλες μικρές χαρές που μου κάνανε την ζωή πιό όμορφη. Όμως ήταν και πολλά γεγονότα που αμαύρωσαν την ζωή μου και είχαν κάποια αποτελέσματα που δε με ικανοποίησαν καθόλου, με αρκετές χαρές της ζωής μου να μην μπορώ να τις απολαύσω. Μπαίνοντας το 2ο1ο δεν έχω την ψευδαίσθηση πως όλα μένουν πίσω αλλά έχω τον αέρα πως με την νέα χρονιά θα φύγω μπροστά και θα ζήσω όλα όσα δεν χάρηκα τις προηγούμενες χρονιές. Και τα πράγματα ήδη καλυτερεύουν... Εξάλλου είναι από τις ελάχιστες φορές που είμαι Χίο και ανυπομωνώ να γυρίσω Αθήνα...

Καλή χρονιά σε όλους...

Ευτυχισμένο το 2010...

Υγεία, χαρά, ευτυχία και εκπλήρωση όλων των στόχων και ονείρων σας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου