Τετάρτη 3 Μαΐου 2017

Το Εντεύθεν στην Αθήνα


Λίγο πριν αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση για το καλοκαίρι, μας δίνεται μία ακόμη ευκαιρία να ανοίξουμε συζήτηση περί μνήμης και λήθης, βασισμένοι στο τρίτο μου βιβλίο Εντεύθεν. 
Αυτή τη φορά η παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 3 Μαΐου κι ώρα 19:30 στο βιβλιοπωλείο Επί Λέξει (Ακαδημίας 32 & Λυκαβηττού), με την ευχή να μη μας σταθεί εμπόδιο ο καιρός.
Στη δεύτερη παρουσίαση του βιβλίου μου, θα έχω την τιμή να ακούσω την άποψη τριών σημαντικών προσώπων. Της συγγραφέως Πέλας Σουλτάτου, του σκηνοθέτη Δήμου Αβδελιώδη και του συγγραφέα-δημοσιογράφου Περικλή Κοροβέση. 
Είναι μεγάλη μου χαρά που θα συνυπάρξω μ' αυτούς τους ανθρώπους.
Μεγάλη μου χαρά όμως θα είναι να συναντήσω κι όσους με τιμήσετε με την παρουσία σας. Θα είναι μία καλή ευκαιρία να συζητήσουμε μαζί θέματα και προβληματισμοί που θα προκύψουν κατά τη διάρκεια της παρουσίασης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου