Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2009

Πετυχημένη διαφήμιση

Όλοι όσοι είδαμε την νέα διαφήμιση της cosmote με τους φαντάρους στο απόμακρο φυλάκειο θα θυμηθήκαμε την θητεία μας και το άγχος μας με την επικοινωνία. Σε μένα μου ήρθαν εικόνες που της είχα σχεδόν ξεχάσει. Αν και τώρα που τις αναπολώ μου φαίνονται σαν να γιναν χθες. Σε ένα φυλάκειο της Χίου όπου ήμουν στο οποίο για να μπορέσω να μιλήσω με την κοπέλα μου πήγαινα σε ένα σημείο που το χτυπούσε όλη μέρα ο αέρας. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χοροπηδάω γιατί κρύωνα κάτι το οποίο φαινόταν στα σκασμένα χείλη μου και στις πληγές που είχαν τα δάχτυλά μου από το κρύο. Το βράδυ στο ίδιο σημείο ήταν τρομακτικά διότι υπήρχε πίσσα σκοτάδι και όσο να ναι αγριεύεσαι στη μέση του πουθενά. Οι συνθήκες ήταν τέτοιες που σε άλλες περιπτώσεις όπως τώρα που είμαστε πολίτες ούτε καν θα σκεφτόμασταν να μιλήσουμε στο κινητό αφού το μυαλό μας θα ήταν στην επιβίωση. Κι όμως τότε τα αντιμετωπίζαμε όλα. Βασικά δε τους δίναμε καν σημασία διότι λίγο να ακούσεις την φωνή της κοπέλας σου αλλά ακόμα και φίλων και συγγενών σου αρκούσε ώστε να νιώσεις όμορφα, να νιώθεις πως δεν είσαι ξεχασμένος και αποκομμένος στην ερημιά και πως υπάρχουν άνθρωποι που σε σκέφτονται και είναι δίπλα σου. Και η αλήθεια είναι πως όλοι με στηρίξανε εκείνη την περίοδο κα με βοήθησαν πολύ...

Οπότε αυτή η διαφήμιση μόνο καλές αναμνήσεις μπορεί να σου φέρει από το στρατό...

3 σχόλια:

  1. Καλησπέρα σου. Αν και δεν έχω κάνει στρατό είναι πολύ πετυχημένη διαφήμιση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πολύ καλά ενημερωμένη και φιλοσοφημένη διαφήμιση...Και πάνω απ΄όλα έξυπνη. Καλωσήρθες στο Blog μου Εύα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή